اخبار ارز دیجیتال

صرافی دی‌بی‌اس: معاملات بیت کوین با وجود سقوط شدید بازار کریپتو در جهان ، افزایش یافته است.

بر اساس اعلام شرکت خدمات مالی و بانکداری دی‌بی‌اس (DBS)، تعداد معاملات در صرافی دیجیتال این شرکت در ماه ژوئن(خرداد-تیر) نسبت به دو ماه گذشته ، بیش از دو برابر شده است و معاملات خرید ، با وجود فروش شدید و ناگهانی دارایی های رمزارز در جهان ، 90٪ از این معاملات را به خود اختصاص داده است.

بر اساس بیانیه بزرگترین بانک آسیای جنوب شرقی ، میزان خریداری بزرگترین رمزارز جهان، بیت کوین، در صرافی این شرکت ، چهار برابر بیشتر از آوریل(فروردین-اردیبهشت) بود. آمار و ارقام سایر ماه ها از سوی این شرکت ارائه نشده است. صرافی دیجیتال دی‌بی‌اس در دسامبر 2020(آذر-دی 1399) راه اندازی شد.

قیمت رمزارزها از ماه مه(اردیبهشت) با فروپاشی پروژه استیبل کوین ترا(Terra) به شدت شروع به کاهش کرد و منجر به لیکوئید شدن بسیاری از معاملات شد. همچنین ، در اثر فروش بازار رمزارز ، این صنعت با تعدیل نیرو روبه رو شد.

لیونل لیم(Lionel Lim)، مدیر اجرایی صرافی دیجیتال دی‌بی‌اس طی بیانیه ای عنوان کرد: “سرمایه گذاران امروزه با توجه به نوسانات شدید فعلی در بازار، به دنبال جاهای امن برای معامله و ذخیره دارایی های دیجیتال خود هستند.”

صرافی دیجیتال این بانک که تنها به سرمایه‌گذاران سازمانی و شرکت های خصوصی خانوادگی خدمات می‌دهد، توجهات را به خوبی به خود جلب کرده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *