اخبار ارز دیجیتال

دائو ایپ کوین رسماً موافق ماندن در اکوسیستم اتریوم است.

دائو ایپ کوین(ApeCoin DAO)، یک سیستم حاکمیتی که در خدمت حقوق دموکراتیک دارندگان ApeCoin می باشد، یک پیشنهاد رسمی را در تاریخ 2 می(12 اردیبهشت) منتشر کرد تا در مورد اینکه آیا دارایی باید در اکوسیستم اتریوم باقی بماند یا خیر.
پیشنهاد بهبود ایپ کوین(AIP) با عنوان “AIP-41: Keep ApeCoin در اکوسیستم اتریوم” توسط BAYC 2491، معروف به ASEC، از تعدادی موارد، از جمله Otherdeed، و آزمایشگاه های بعدی یوگا الهام گرفته شده است.
پیامد فاجعه بار فروش زمین متاورس Otherdeeds Yuga Labs به شدت محدودیت های مالی مکانیک هزینه تراکنش اتریوم را مورد بررسی قرار داد و اعضای برجسته جامعه ApeCoin را بر آن داشت تا نگرانی های خود را در مورد قرارداد تامین ثابت ApeCoin و پتانسیل مقیاس پذیری ابراز کنند.

علیرغم پیشنهاد آزمایشگاه‌های یوگا، AIP-41 مشتاقانه از مهاجرت از اتریوم حمایت کرد و اظهار داشت که «چنین تصمیمی در حال حاضر برای گرفتن آن بسیار پیچیده و پرهزینه است» و به طور بالقوه می‌تواند به حجم و پذیرش فرهنگی NFTها و حضور ریشه‌دار آن‌ها در شبکه آسیب برساند. این دائو معتقد است که حداقل در حال حاضر، ApeCoin باید در اکوسیستم اتریوم باقی بماند.

مجموع آرای پیشنهادی برابر با 3.8 میلیون موافق و 3.3 میلیون مخالف تقسیم شد. این نتیجه کاملاً قطعی نیست و می‌توان با ارائه پیشنهادهای جدید در یک دوره سه ماهه در مورد آن بحث کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *