آموزش ایردراپ در تراست والت Trustwallet

راهنمای انجام ایردراپ‌‌های رایگان در تراست والت

آخرین بروزرسانی:27 اردیبهشت 1401

در این مقاله به بررسی مراحل انجام ایردراپ‌های رایگان در تراست والت TrustWallet می‌پردازیم؛ ایردراپ‌ها معمولا در بستر 2 شبکه اتریوم و شبکه بایننس اسمارت چِین (BSC) ارائه می‌شوند. اگر با ایردراپ‌ها آشنایی ندارید می‌توانید مقاله ایردراپ چیست را مطالعه کنید، لازم است بدانید ایردراپ‌ها می توانند سودآوری خیلی بالایی برای افرادی که به دنبال کسب درآمد رایگان هستند داشته باشند، اما در مقابل باید توجه داشته باشید هر ایردراپی خوب نیست و در بعضی مواقع بی ارزش می‌مانند و در عین حال می‌توانند پروژه کلاه‌برداری باشند.

قبل از هر چیز همیشه به یاد داشته باشید به هیچ عنوان در هیچ شرایطی کد امنیتی بازگردانی کیف پولتان (Private key / Restore Key / Security Key) را در جایی ثبت نکنید و به کسی ارائه ندهید، تا سرمایه‌تان را از دست ندهید. همچنین بهتر است فقط در ایردراپ‌هایی که کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت به هر شکلی، جتی کارمزد ندارند شرکت کنید. اگر با نکات امنیتی ارزهای دیجیتال آشنایی ندارید حتما مقاله نکات امنیتی فعالیت در بازار ارزدیجیتال را مطالعه کنید.

ایردراپ‌های شبکه بایننس اسمارت چین

ایردراپ‌های شبکه بایننس اسمارت چِین مانند اکثر ایردراپ‌های ارزدیجیتال رایگان است، البته می‌‌توان آنها را به دو دسته زیر تقسیم کرد:

  1. در دسته اول شما فقط نیاز دارید وظایفی ساده‌ای مثل فالو و عضویت در شبکه‌اجتماعی را انجام دهید و آدرس کیف پول خودتان را برای واریز ایردراپ ارسال کنید و هیچ کاره دیگه ای نیاز نیست انجام دهید. معمولا این نوع ایردراپ در زمان مشخصی اقدام به قرعه‌کشی یا تقسیم مقدار کل ایردراپ اعلام شده بین کاربران می‌کنند.
  2. در دسته دوم که ما در این آموزش به آن می‌پردازیم، پرداخت ایردراپ به صورت آنی خواهد بود؛ برای استفاده از این نوع ایردراپ‌ها نیاز دارید که با استفاده از تراست‌والت وارد کیف پولتان شوید و پس از انجام مراحل کارمزد تراکنش شبکه را پرداخت کنید و ایردراپ را دریافت کنید. برای استفاده از این ایردراپ‌ها باید مقدار اندکی ارزدیجیتال “بایننس کوین” در کیف پول خود موجود داشته باشید. نکته مهم دراین مورد این است که بسیاری از این نوع ایردراپ حتی فقط با پرداخت کارمزد می‌توانند جنبه کلاهبرداری داشته باشند لذا قبل از انجام ایردراپ حتما تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید.

آموزش کسب ایردراپ در تراست والت

در این بخش به آموزش استفاده از ایردراپ‌هایی که نیاز به تایید و انجام تراکنش، برای واریز آنی دارند می‌پردازیم.

قبل از هر چیز نکات امنیتی بازار ارزهای دیجیتال را مد نظر داشته باشید. تاکنون مشکلی در این نوع کسب درآمد پیش نیامده، اما بهتر هست از یک کیف پول مجزا برای شرکت در ایردراپ‌ها استفاده کنید.

1.برای شروع ابتدا لینک صفحه ایردراپ را کپی کنید. در صفحه ایردراپ‌هایی که در سودپلاس معرفی می‌شود می‌توانید روی لینک مستقیم کلیک کنید تا از طریق مرورگر تراست والت وارد صفحه ایردراپ شوید، همچنین می‌توانید لینک ایردراپ را کپی کنید و در مرورگر تراست والت (DApps) جایگذاری و اجرا کنید. (برای اطلاع از جدیدترین ایردراپ‌ها، به صفحه ایردراپ‌های ارزدیجیتال مراجعه کنید)

2.وارد نرم‌افزار کیف پولت تراست والت شوید. (توجه داشته باشید کیف پول شما باید در بستر شبکه اسمارت بایننس چین باشد). طبق توضیحاتی که قبل‌تر هم گفته شد مقداری کمی ارز بایننس در موجودی کیف پولتان داشته باشید. اگر موجودی ندارید، حتما مقداری ارز بایننس به کیف پول انتقال دهید.

3.در نوار منوی پایینی روی گزینه DApps کلیک کنید تا وارد مرورگر تراست والت شوید.

آموزش ایردراپ در تراست والت

4.در نوار آدرس بالای صفحه، آدرس ایردراپ که از قبل کپی (Copy) کردید را جایگذاری (Paste) و تایید کنید.

5.در صفحه باز شده اگر نیاز به وارد کردن اطلاعات بود آن را وارد کنید و روی Claim Airdrop کلیک کنید یا آدرس کیف پول خود را درج کنید و آن را ثبت کنید. (البته هر ایردراپی ساختار مربوط به خود را دارد و مراحل آن متفاوت است).

6. در صفحه اطلاعات و تایید تراکنش، تراکنش را تایید کنید. (می‌توانید مقدار کارمزد تراکنش را در قسمت Network Fee مشاهده کنید)

آموزش ایردراپ در تراست والت

اضافه کردن توکن به کیف پول تراست والت TWT

اگر توکن مورد نظر را در کیف پول خود مشاهده نکردید آدرس قرارداد (Contract Address) را کپی کنید و در قسمت Add custom Token آن را جایگذاری و تایید کنید، تا توکن به کیف پولتان اضافه شود. (برای رفرش کیف پول بالای صفحه را از بالا به پایین بکشید)

اضافه کردن توکن به تراست والت

ایردراپ‌های رایگان شبکه اتریوم

ایردراپ‌های شبکه اتریوم معمولا سودهای خوبی را نصیب افراد شرکت کننده در ایردراپ می‌کنند، البته این موضوع همیشگی نیست و با توجه به ماهیت ایردراپ‌ها، شرکت در یک ایردراپ صرفا درآمدزا نیست و زمان تعیین کننده میزان درآمد یا عدم کسب درآمد آن می‌شود.

ایردراپ‌های شبکه اتریوم معمولا با انجام وظایف مثل عضویت و دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی توکن ایردراپ و لایک، ریتوییت، ثبت ایمیل و در نهایت ثبت آدرس کیف پول اتریوم برای دریافت ایردراپ انجام می‌شود. اما گاهی نیز برای افزایش سریع تعداد مخاطبان فقط با ثبت آدرس کیف پول اتریوم می‌توانید در این ایردراپ‌های رایگان شرکت کنید. (برای اطلاع از جدیدترین ایردراپ‌ها، به صفحه ایردراپ‌های ارزدیجیتال مراجعه کنید)

برای دریافت و کپی کردن آدرس کیف پول اتریوم خود، وارد کیف پولتان شوید و مراحل زیر را طی کنید.

کیف پول اتریوم تراست والت Trustwallet

امیدواریم از این آموزش بهره برده باشید.
اگر سوال در این مورد داشتید در قسمت کامنت‌ها آن را مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

همراه ما باشید در سودپلاس$

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
3.5/5 - (15 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(20)

20 thoughts on “راهنمای انجام ایردراپ‌‌های رایگان در تراست والت

  1. سلام.ایردراپ هایی که میخریم تو کدوم قسمت تراست ولت میره.یعنی چه قسمتی از ولت باید دنبالشون بگردیم

    1. سلام دوست عزیز
      اگر در پیش خرید یا ایردراپ رایگان شرکت کردید برای اضافه شدن توکن به کیف پول خود باید “آدرس قرارداد (Contract Address)” پروژه مورد نظر را کپی کنید و آن را به توکن های کیف پول خود اضافه کنید. در همین مقاله در بخش “اضافه کردن توکن به کیف پول تراست والت TWT” آموزش اضافه کردن توکن قرار داده شده است.

  2. سلام روز بخیر.عذرمیخام من زمانی که میخام ایردراپ رو اضافه کنم اون قسمت پرداخت کارمزد هیچ گزینه ای مبنی بر پرداخت کارمزد برای من نمیاد.با اینکه موجودی bnbدارم ولی نمیتونم مرحله ی اخر رو انجام بدم.ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. سلام همچنین
      اگر قصد دارید در ایردراپ هایی که کارمزد پرداخت دارن شرکت کنید. زمانی که روی Claim کلیک میکنید پیام انجام تراکنش به شما نمایش داده میشه که در قسمت Fee کارمزد معامله قابل مشاهده هست. قاعدتا اگر ایردراپ نیاز به تراکنش نداشته باشه این پیام به شما نمایش داده نمیشه. بررسی کنید اگر مشکلتون حل نشد. لینک ایردراپ را ارسال کنید بررسی کنیم.

  3. سلام و عرض ادب.برای دریافت ایردراپ در کیف پول تراس ولت وقتی میزنم ظاهراً باید bnbداشته باشم که انجام بشه.برای تهیه bnb و انتقال اون به تراس ولت چگونه باید اقدام کنم و اینکه حدودا چقدر هزینه بر میدارم .منظورم bnbلازم برای دریافت چند ایردراپ

    1. سلام دوست عزیز؛
      بطور میانگین برای انجام ایردراپ هایی که نیاز به تراکنش دارن مقدار کارمزد 0.3$ تا 1.5$ باید پرداخت کنید. با این حساب باید نسبت به تعداد ایردراپ‌هایی که می‌خواین شرکت کنین در کیف پولتون BNB داشته باشین. (البته به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم در این نوع ایردراپ ها زیاد شرکت نکنید مگر اینکه از پروژه و تیم ایردراپ مطمئن باشید. بهتره در ایردراپ‌های کاملا رایگان شرکت کنید!)
      برای تهیه و انتقال bnb می‌تونید از صرافی ‌های ایرانی مثل نوبیتکس و بیت پین استفاده کنید. در این صرافی ها خرید bnb رو انجام بدید و به کیف پولتون انتقال بدین. اگر روش کار با صرافی ها را بلد نیستید می تونید از آموزش ثبت نام و کار با صرافی نوبیتکس استفاده کنید.

    1. سلام دوست عزیز؛ همچنین
      برای اضافه کردن بخش DApps به تراست والت در تلفن های آیفون آدرس trust://browser_enable در مرورگر خود مثل Safari وارد کنید و با پیغام ورود به تراست والت روی آن کلیک کنید تا وارد تراست والت و این قسمت در کیف پول شما فعال بشه.

  4. سلام.خسته نباشید ایردراپ متاکینگ خریداری کردم به مقدار 2350عدد از حسابمم کم کرده ولی توکنی اضافه نشده به تراست ولتم مشکل کجاس؟ با تشکر

    1. سلام دوست گرامی؛ ممنون
      احتمالاً توکن رو به لیست ارزهای کیف پولتون اضافه نکردین که قابل مشاهده نیست
      اگر اضافه کردین و واریز نشده 2 حالت وجود داره
      ممکنه طبق زمانبندی خاصی براتون واریز بشه که معولا در پروژه اعلام میشه
      ممکنه به طور کلی براتون واریز نشه، یعنی کلاهبرداری باشه.
      ((می تونید لینک رو بفرستین که بررسی کنیم))

    1. سلام ممد آقا
      مبارک باشه 🙂
      اول باید ببینی که این توکنی که واریز شده واقعی هست یا نه، یعنی کلاهبرداری نباشه!
      اگر از این موضوع مطمئن شدی و اگر توکن واریزی در شبکه بایننس اسمارت چین BSC هست، می‌تونی از طریق کیف پول تراست والتت وارد سایت poocoin بشی
      و با استفاده از آدرس قرارداد Contract، تو سایت پوکوین از قسمت ترید Trade اون رو بفروشی
      اگر با پوکوین کار نکردی می‌تونی مقاله آموزش کار با پوکوین رو مطالعه کنی

  5. سلام وقتتون بخیر، من چجوری میتونم آدرس کیف پول تراست ولتم رو پیدا کنم و برای ربات بفرستم؟
    ممنون میشم جواب بدین

  6. سلام وقت بخیر خواست بدونم این ایردرآپ هایی ک الان آموزش دادین در تراست والت و هزینه شبکه رو داره بعد لیست شدن و قیمت خوردن ایا آدرس قرارداد که مقدار توکن های اون ارز رو نشان میدهد عوض میشه آخه این اواخر من یک ایردرآپ برداشتم به نام زورو اینو که الان لیست و قیمت گذاری و خریدو فروش میشه ولی شبکه قراردادش همون bep20 هست اما آدرسش فرق میکنه و این مقدار توکنی ک دست منه نه ب اون آدرس میره نه بعنوان فروش میشه استفاده کرد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      آدرس قرارداد بستگی به ایردراپ داره، معمولا عوض نمیشه
      در مورد توکنی که برای شما واریز شده، باید بررسی بشه ببینیم شرایطش به چه شکلیه
      البته پیشنهاد میشه در این نوع ایردراپ‌ها (پرداخت هزینه بابت شرکت در ایردراپ – کارمزد یا خرید توکن) زیاد شرکت نکنید، چون اگر اسکم باشند با پرداخت کارمزد هم پول خوبی نصیب کلاهبردارن میشه

  7. سلام من ادرس دریافت ایردراپ در کوین مارکت کپ اشتباه وارد کردم چگونهمیتونم تغیر بدهم؟برنده شدم ولی کلا ادرس اشتباه زدم

    1. سلام دوست عزیز
      بعد از ثبت و شرکت در ایردراپ امکان تغییر آدرس کیف پول وجود نداره

  8. سلام من ایردراپ های کارمزدی زیادی شرکت کردم و الان مقدارشون هم در کیف پول تراست ولت مشخص است اما چطور بفهمم که لیست میشن یا نه و یا در کل از کجا بدونم کلاهبرداری هستن یا واقعی

    1. سلام دوست عزیز؛
      وقتی تو ایردراپی شرکت می کنید برای اطلاع از لیست شدن و ارزش دار شدن یک توکن 2 کار می تونید انجام بدید، پیگیری شبکه های اجتماعی پروژه و اضافه کردن آدرس قرار داد توکن. پیگیری از طریق راه اول برای تعداد زیاد شاید کمی مشکل باشه (البته از جهاتی هم بهتره)، پس بهتره با اضافه کردن آدرس قرارداد توکن ایردراپ به کیف پولتون در صورت لیست شدن و ارزش دار شدن، اون توکن رو مشاهده کنید.
      در مورد تشخیص کلاهبرداری بودن یک توکن یا پروژه به زودی ویدئو آموزشی ارائه میشه که می تونید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *