کسب درآمد از ارز دیجیتال

کسب درآمد از ارز دیجیتال

در این مقاله سعی ما بر این است که همه‌ی روش‌های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند. بعضی از روش‌ها خطر زیادی دارند و در عین حال بعضی دیگر به‌وقت و تلاش زیادی نیاز دارند.

1. درآمدزایی از طریق ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال

استخراج ماینینگ از طریق سیستم های کامپیوتری خانگی یا لپ تاپ ها انجام نمی شود و این کار عملاً هیچ سودآوری ندارد عمل ماینینگ توسط دستگاه های مخصوص این کار صورت می گیرد. به ارزهای دیجیتالی که خاصیت ماینینگ دارند اصطلاحاً Mineable یا قابل ماین کردن گفته می شود.

2. درآمد قطره‌ای (روش فاست، پرداخت به ازای کلیک و مشاغل کوچک)

یکی از ارزان‌ترین و زمانبرترین روش‌های کسب بیت کوین از طریق درآمد‌های قطره‌ای است یعنی اینکه شما کار ناچیزی انجام می‌دهید و در ازای وقتی که گذاشته‌اید، بخشی ناچیزی از یک کوین را دریافت می‌کنید.
بعضی از سایت‌های شناخته‌شده درآمد قطره‌ای، بیت کوین فاست‌ها هستند که براساس بازدید مکرر شما در بازه‌ی زمانی خاص مقدار بسیارکمی از یک ارز را می‌دهند.

3. ایجاد سایت فاست

شما می‌توانید سایت فاست خود را به‌آسانی ساخته و از طریق نمایش تبلیغات درآمد کسب کنید. با توجه به نوع تبلیغ و مقدار ترافیک سایت، می‌توانید با راه‌اندازی سایت فاست به درآمد ۱۰۰۰ دلار در ماه هم برسید.
راه‌اندازی سایت فاست به زمان و تلاش نیاز دارد؛ شما باید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید، کاربران را مدیریت کنید، از روش‌های تقلب کاربران جلوگیری کنید و همچنین به سرمایه‌ اولیه برای تأمین مالی فاست نیاز دارید.

4. ساخت کمپین امضاء در انجمن بیت کوین تاک

بزرگترین کمپین امضاء انجمن بیت کوین، در اواسط سال 2014 راه‌اندازی شد. به زبان ساده تر شما می‌توانید از امضای خود در این انجمن برای تبلیغ یک محصول استفاده کنید و در ازای هر پست خود در این انجمن مبلغی را دریافت کنید.
با شرکت در این کمپین، میزان دریافتی شما با سطح کاربری‌تان در این انجمن ارتباط خواهد داشت، معمولاً افرادی که عضو کامل نیستند، میزان دریافتی‌شان خیلی جزئی خواهد بود. برای عضو کامل شدن باید دست کم ۱۲۰ پست داشته باشید. همچنین محدودیت‌های دیگری از جمله تعداد کاراکتر، محتوای اصلی و … وجود دارد.

5. درآمدزایی از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال

یکی از راه های درآمد زایی از حوزه ارزهای دیجیتال این است که شما ارزهای دیجیتال مختلف را با هم دیگر خرید و فروش کرده و از نوسانات قیمتی آنها کسب سود کنید. برای مثال شما یک ارز دیجیتال را با قیمت سه دلار خریداری می‌کنید و پیش‌بینی می‌کنید که قیمت آن به سه دلار و نیم برسد و سپس در این قیمت آن را می فروشید. پس در این حالت شما ۵۰ درصد سود کسب می کنید.

6. تریدر یا معامله‌گر شدن

یکی از آسان ترین و سریع‌ترین، در عین حال خطرناکترین روش‌های پول درآوردن با بیت کوین، ترید یا معامله کردن روی صرافی‌هاست. یعنی اینکه شما سعی می‌کنید وقتی قیمت پایین می‌رود، آن را خریداری کنید و پس از افزایش بفروشید.

7. درآمدزایی از طریق سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

شما می توانید ارزهای دیجیتال خود را از صرافی خارج کرده و به کیف پول های خود منتقل می کنید. کیف پول ها وسیله ای هستند که از طریق آنها می توانید ارزهای دیجیتال خود را با اطمینان و ضریب امنیتی بالا حفظ و نگه داری کنید و تحت کنترل هیچ دولت و شخصی نیستند. پس عملا شما بانکدار خود هستید.
هر زمان که دوره سرمایه‌گذاری شما به پایان رسید می توانید ارزهای دیجیتال خود را مجددا از کیف پول ها به صرافی ها انتقال داده و از طریق آنها ارزهای دیجیتال خود را به فروش بگذارید.

8. ترویج و تبلیغ لینک‌های بازاریابی

همکاری در فروش یا لینک‌های بازاریابی عملی است که طی آن افرادی کسب ‌وکار خاصی را به‌طور رایگان تبلیغ می‌کنند و در صورت انجام خرید یا ثبت نام از جانب مشتری، مقداری کمیسیون دریافت می‌کنند.
بسیاری از صرافی‌ها، محصولات و خدمات برنامه‌های همکاری در فروش ارائه می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

9. وبلاگ نویسی در حوزه‌ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال

اگر شما در حوزه وبلاگ نویسی اطلاعات دارید و از استعداد نویسندگی خوبی برخوردار هستید، می‌توانید حرفه روزنامه‌نگاری و نویسندگی در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال را هم در نظر بگیرید. از آنجایی که دنیای ارزهای دیجیتال هرروز در حال پیشرفت است، سایت‌های خبری و تولید محتوای زیادی در این حوزه نیز گسترش می‌یابد. در بسیاری از موارد این سایت‌ها شدیداً به نویسنده احتیاج دارند، زیرا هر هفته مقالات و محتوای زیادی را منتشر می‌کنند.

10. فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات مربوط

 تاپیک خدمات در انجمن بیت کوین تاک، طیف گسترده‌ای از خدمات در ازای بیت کوین به شما پیشنهاد می‌دهد. بعضی از این موارد شامل ایجاد وب‌سایت در این زمینه، بازاریابی یک محصول به‌صورت آنلاین یا حتی تضمین‌ تراکنش‌های بیت کوین است.

11. استفاده از اپلیکیشن‌های کسب درآمد ارز دیجیتال

در چند سال اخیر، اپلیکیشن‌های مختلفی بر اساس ارزهای رمزنگاری شده پای خود را به گوشی‌های هوشمند باز کردند که مردم با استفاده از آن‌ها می‌توانند به عنوان پاداش، به کسب درآمد ارز دیجیتال بپردازند.

12. استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال

امروزه استخراج بیت کوین فراتر از یک سرگرمی ساده است. برای این کار به دستگاه‌های مخصوص بسیار گران، برق پرهزینه، دانش پیکربندی سخت‌افزار و فضای فیزیکی برای نگهداری ماینرها نیاز است.
استخراج آلت کوین‌ها مانند اتریوم ارزان‌تر از بیت کوین است ولی این فقط به معنای ارزانی دستگاه آن‌ها است؛ موارد دیگر مانند هزینه‌ی برق، پیکربندی و نگهداری اساساً یکسان هستند.
گزینه‌ دیگر استخراج ابری است. به این صورت که شما هزینه‌ای را به فردی پرداخت می‌کنید تا از دستگاه به‌ منظور استخراج برای شما استفاده کند. با اینکه این امر ایده‌آل به نظر می‌رسد ولی بیشتر این سایت‌ها فقط وانمود می‌کنند که از پول شما به‌منظور استخراج استفاده می‌کنند و بیشتر آن‌ها کلاهبرداری هستند.

13. وام‌ دهی بیت کوین

یکی از روش‌های بسیار محبوب که در حال پیشرفت است کسب سود از طریق پلتفرم وام‌دهنده‌ی بیت کوین است. چنین سایت‌هایی وام‌گیرنده‌هایی را که به ارز دیجیتال نیاز دارند را به افرادی که قصد قرض دادن بیت کوین با نرخ سود مشخصی دارند، ارتباط می‌دهد.

14. افزایش بیت کوین به‌ روش هایپ

یکی دیگر از روش ها، روش هایپ به معنی برنامه‌ی سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا است که به‌اختصار HYIPs خوانده می‌شود و به شدت توصیه می شود از این روش دوری کنید. این سایت‌ها ادعا می‌کنند که کوین شما را در طی چند روز دو برابر یا وعده‌ی سودهای غیرواقعی و یا سودهای قطعی می‌دهند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
4.8/5 - (5 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *