اخبار ارز دیجیتال

احساسات سازمانی نسبت به اتر پس از 11 هفته خروج، مثبت شد.

بر اساس گزارش CoinShares، به نظر می رسد که احساسات سازمانی نسبت به اتر (ETH) به سمت چرخه مثبت تغییر کرده است، به طوری که محصولات سرمایه گذاری دیجیتالی که قرار گرفتن در معرض دارایی را ارائه می دهند، چهار هفته متوالی جریان ورودی داشته اند.
قبل از این، محصولات سرمایه گذاری اتر(ETH) در یک دوره طولانی 11 هفته ای خروجی داشتند که مجموع خروجی های سال تا به امروز (YTD) به 458 میلیون دلار در اواسط ژوئن(اواخر خرداد) رسید.
بر اساس داده‌های آخرین نسخه گزارش هفتگی CoinShares،جریان ورودی دارایی های دیجیتال محصولات سرمایه‌گذاری اتر در مجموع 8.1 میلیون دلار بین 18 ژوئیه و 22 ژوئیه(28 خرداد تا 1 تیر) ورودی داشته‌اند که به هفته قبل با جریان‌های قابل توجه 120 میلیون دلاری اضافه شده است.
رقم 120 میلیون دلاری بزرگترین ورودی هفتگی برای محصولات اتر از ژوئن 2021(خرداد 1400) است و CoinShares نشان می دهد که “اعتماد سرمایه گذاران به آرامی در حال بهبود است” زیرا ارتقاء مورد انتظار اتریوم به پایان نزدیک تر می شود.
در حال حاضر، جریان YTD برای محصولات سرمایه گذاری اتر در مقایسه با 458 میلیون دلار در ژوئن(خرداد)، به 315 میلیون دلار خروجی کاهش یافته است.

داده‌های CoinShares همچنین نشان می‌دهد که محصولات سرمایه‌گذاری که قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین (BTC) را ارائه می‌دهند، با 19 میلیون دلار بیشترین ورودی را در هفته گذشته داشته‌اند و به هفته قبل از آن اضافه می‌شود که در آن وجوه بیت‌کوین به ارزش 206 میلیون دلار جریان ورودی ایجاد کردند.

22222 300x226 - احساسات سازمانی نسبت به اتر پس از 11 هفته خروج، مثبت شد


قابل ذکر است، در حالی که سرمایه‌گذاران نهادی در بیشتر سال 2022 نسبت به اتر محتاط بوده‌اند، این دیدگاه در مورد بیت کوین در اکثر موارد نسبتا مثبت باقی مانده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)