اخبار ارز دیجیتال

صرافی KuCoin نقص های موجود در پلتفرم دیفای Acala را پس از هک، برجسته می کند.

آخرین بروزرسانی:19 شهریور 1401

بر اساس پستی که روز سه‌ شنبه در وبلاگ صرافی رمزارزی KuCoin منتشر شده است، این صرافی ایرادات طرح پیشنهادی جامعه شبکه مالی غیرمتمرکز (دیفای) Acala را برای بازیابی میلیاردها دلار aUSD که به اشتباه در طی یک هک در اواسط آگوست (اواخر مرداد) از دست رفته بود، برجسته کرده است.

این وبلاگ چندین اشتباه منتصب به طرح پیشنهادی حساب آکالا برای بازیابی هک اخیر مشخص کرده است، از جمله اشتباهات در گزارش تعداد aUSD های ضرب شده ی ارسال شده و معامله شده در کوکوین می باشد.

در این وبلاگ آمده است: “به عنوان یک پلتفرم بی طرف، کوکوین هیچ قصدی برای مداخله در اداره امور جامعه آکالا ندارد، اما مشخص شده است که بسیاری از اطلاعات مهم مربوط به صرافی کوکوین در گزارش و طرح پیشنهادی نادرست است.”

در حساب کوکوین که داده‌ های فهرست شده از آدرس‌ های سپرده aUSD این صرافی را نشان می دهد، هکرها به جای 4.937 میلیون دلار، 8.03 میلیون دلار به کوکوین ارسال کردند و به جای یک میلیون دلار، 5.3 میلیون دلار در این پلتفرم معامله شده است.

نه کوکوین و نه آکالا به درخواست کوین دسک برای اظهار نظر پاسخ نداده اند.

کوکوین در وبلاگ خود به آکالا توصیه کرد که در طرح پیشنهادی جامعه خود با توجه به اتکا به داده های احتمالاً نادرست، تجدید نظر کند. صرافی به این نتیجه رسید که انجماد و سوزاندن توکن‌ های aUSD، اقداماتی که انجمن پس از بررسی داده‌ ها انجام داد، می‌ تواند باعث آسیب‌ های عظیمی به جامعه آکالا و قیمت توکن aUSD شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *