اخبار ارز دیجیتال

در صورتی که حمایت 29000 دلاری حفظ نشود، بیت کوین مجددا در معرض خطر سقوط قرار می گیرد.

علیرغم اینکه بیت کوین ، چهار روز است که در حال رشد است ، اما برخی از معیارهای تکنیکال که با دقت مورد بررسی قرار گرفته اند ، نشان می دهند که اگر بزرگترین رمزارز جهان نتواند سطح حمایت 29000 دلاری حفظ کند، قیمت آن به پایین ترین حد خود از دسامبر 2020(آذر-دی 1399) سقوط خواهد کرد.

بیت کوین در روز سه شنبه در بالای سطح 30000 دلار معامله شد و از افت شدید خود در سه هفته گذشته بهبود یافته است. با این حال، قیمت این رمزارز در ماه می(اردیبهشت-خرداد) 16 درصد کاهش یافت. رمزارزهای کوچک تر نیز به دنبال بیت کوین بازیابی شدند ، به طوری که اتریوم درحال نزدیک شدن به سطح 2000 دلاری است و کاردانو(ADA) نیز تا 25٪ افزایش یافته است.

اما توجه داشته باشید که روند بازیابی اخیر بیت کوین ممکن است به جای یک روند بازگشتی پایدار ، یک روند بهبودی کوتاه مدت و ناگهانی پیش از یک سقوط شدید دیگر باشد. بر اساس الگوهای قیمت   این رمزارز در گذشته، اگر بیت کوین نتواند ،سطح حمایت اصلی خود را حفظ کند، ممکن است تا کف قمیت 22130 دلاری کاهش یابد.

جیمی داگلاس کوتس(Jamie Douglas Coutts)، تحلیلگر ارشد بازار در بلومبرگ اینتلیجنس، در گزارشی نوشت:
“اگر این رمزارز بتواند از نظر روانی سطح مهم 30000 دلاری را  حفظ کند، می‌تواند تا سطح مقاومت 40000 دلاری نوسان کند. از نظر تکنیکال،با کاهش قیمت به زیر سطح 29000 دلاری، الگوی بدیمن سقف دوقلو شکل می گیرد که با رسیدن قیمت به حمایت کف قیمتی ماه مه (اردیبهشت-خرداد) در 25424 دلار و سپس میانگین متحرک 200 هفتگی در 22130 دلار دنبال می شود.

آقای کوتس در ادامه نوشت:
“در نیمه دوم سال 2022، سرمایه گذاران مجرب و با تجربه احتمالاً به رویداد هاوینگ بیت کوین متمرکز خواهند بود که هر چهار سال یک بار پاداش های بیت کوین را برای استخراج کنندگان به نصف کاهش می دهد.”
این رویداد منجر به تقویت قیمت بیت کوین و عرضه کمتر این رمزارز می شود. انتظار می رود رویداد بعدی در این رابطه در اواسط می 2024(اواخر اردیبهشت 1403) اجرا شود.

“بیت‌کوین معمولاً ۱۲ ماه پس از این رویداد،قدرتمند ترین عملکرد خود را به نمایش می گذارد.”

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)