اخبار ارز دیجیتال

یک رمزارز حوزه دیفای، پس از لیست شدن در بایننس 202 درصد رشد کرد.

قیمت یک آلتکوین سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با ارزش بازار پایین، در 24 ساعت گذشته، پس از فهرست شدن توسط صرافی بایننس، بیش از 130 درصد افزایش یافته است. روز پنجشنبه، بایننس پشتیبانی خود را از رمزارز Stargate Finance (STG)، یک پروتکل دیفای مبتنی بر اتریوم که امکان انتقال دارایی های رمزارزی را از طریق بلاکچین های مختلف فراهم می کند، آغاز کرده است.

صرافی این توکن را در «قسمت موارد تازه» خود، یک فضای معاملاتی اختصاصی برای دارایی‌ هایی که می‌ توانند نوسانات سریع قیمتی داشته باشند، فهرست کرده است.

استارگیت قصد دارد با حذف نیاز به استفاده از توکن‌ های رپد (جایگزین)، فرآیند مبادله دارایی‌ های کریپتو در میان بلاکچین‌ ها را ساده‌ تر و کارآمدتر کند. توکن‌ های جایگزین دارایی‌ های دیجیتال را در شبکه‌ های مختلف بلاکچین در دسترس قرار می‌ دهند که به طور عادی با آن‌ ها سازگار نیستند.

STG، توکن بومی پروژه، از حدود 0.33 دلار در یک بازه زمانی 24 ساعته به 1.03 دلار افزایش یافت و بیش از 202 درصد رشد داشت. با این حال، این رمزارز در رتبه 224 بر اساس ارزش بازار می باشد و همچنان بیش از 78 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 4.27 دلار که در آوریل (فروردین) به آن رسیده بود، پایین تر است.

در زمان نگارش این خبر، STG با قیمت 0.74 دلار معامله می شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *