اخبار ارز دیجیتال

تتر حمله DDOS به وب‌سایت tether.io را تایید کرد.

مدیر ارشد فناوری تتر، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، تایید کرده است که وب سایت تتر به آدرس tether.io، در حال حاضر از یک حمله DDOS رنج می‌برد. تعداد درخواست ها برای ورود به وب سایت از ۲۰۰۰ به ۸،۰۰۰،۰۰۰ در هر پنج دقیقه در صبح شنبه ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) افزایش یافت. نمودار زیر افزایش درخواست ها را نشان می‌دهد.

2022 06 19 13 03 02 Tether confirms DDOS attack on tether.io   CryptoSlate - تتر حمله DDOS به وب‌سایت tether.io را تایید کرد

آردوینو تایید کرد که این “حمله اکنون کاهش یافته است”، اما آنها حالت “تحت حمله” را فعال می‌کنند تا خطرات بیشتر را کاهش دهند. طبق گفته CTO تتر، حرکات امنیتی بیشتر “بر توانایی بازخرید تأثیر نمی گذارد”.

در حالت حمله
“من در حالت حمله هستم” یکی از ویژگی‌های سرویس مدیریت DNS Cloudflare است که از وب‌سایت‌ ها در برابر حملات DDOS محافظت می‌کند و کاربران را مجبور می‌کند تا یک مرحله اضافی برای دسترسی به وب‌سایت را انجام دهند. برای کاربران واقعی که وب‌سایت را از طریق یک مرورگر وب استاندارد مشاهده می‌کنند، این امر منجر به تاخیر چند ثانیه ای در زمانی که مرورگر چالش جاوا اسکریپت را تکمیل می کند، می‌شود.

اگر مرورگر نتواند چالش را کامل کند، ممکن است از کاربر خواسته شود که یک captcha را برای دسترسی به وب‌سایت تکمیل کند. با این حال، حملات DDOS اغلب با استفاده از سرورهای از راه دور انجام می‌شوند که از خارج از مرورگر درخواست هایی را به وب‌سایت می‌فرستند.

آردوینو همچنین تایید کرد که دلیل این مشکل این است که “تنظیم مقیاس خودکار کمی زمان می‌برد.” در این مورد، او به توانایی سرور پشتیبان وب‌سایت برای افزایش منابع در مقابله با افزایش غیرمنتظره تقاضا اشاره می‌کند.

اوایل روز شنبه، پائولو توییت کرد: «آخر هفته طولانی خواهد بود»، اما بعید است که این توییت به دلیل حمله به وب‌سایت تتر باشد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *