اخبار ارزدیجیتال خبر

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر از سطح ۲ تریلیون دلاری عبور کرد.

سکه بومی کارادنو، «ADA»، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰.۵درصد افزایش قیمت داشته است و ۳۷درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

بر اساس داده های کوین‌گکو (CoinGecko)، با بازگشت بیت کوین و اتریوم، سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال امروز برای اولین بار از ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) به بالای ۲ تریلیون دلار رسید.

به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از دی کریپت، بیت کوین در هفته گذشته بیش از ۲۰درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در حدود ۴۶,۵۰۰ دلار دستخوش تغییر شده است. این ارز دیجیتال همچنان رهبر بی چون و چرای بازار است و ۴۳.۷درصد از کل ارزش بازار را در اختیار دارد.

اما تنها بیت کوین نیست که باعث رونق دوباره بازار شده است. اتریوم، که هفته گذشته از طریق هارد فورک لندن برنامه ریزی شده بود، در حال حاضر از بیت کوین بهتر عمل می‌کند و طی هفت روز گذشته ۲۸.۴درصد افزایش را ثبت کرده است. در حال حاضر، اتریوم در بالاترین سطح سه ماهه معادل ۳,۲۷۰ دلار معامله می‌شود. سایر آلت کوین‌های اصلی به رشد بازار کمک کردند، مانند بی‌ان‌بی (BNB)، ریپل (XRP)، پولکادات (Polkadot)، سولانا (Solana) و لایت کوین (Litecoin) که بیش از ۲۰درصد در طول هفته افزایش یافتند.

کاردانو (ADA)، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار، یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش کلی است. این پروژه توسط چارلز هوسکینسون (Charles Hoskinson)، یکی از بنیان‌گذاران اصلی اتریوم، رهبری می‌شود و در حال حاضر منتظر ورود قابلیت‌های قراردادهای هوشمند مورد انتظار خود است.

قراردادهای هوشمند اساساً فقط خطوطی از کد رایانه‌ای هستند که به ارزهای دیجیتال داخلی بلاک‌چین اجازه می‌دهند، قابل برنامه ریزی، شوند. این همان چیزی است که باعث رشد بازار چند میلیارد دلاری دی‌فای (DeFi) در اتریوم شده است که مستلزم اعطای وام، استقراض و تجارت دارایی‌های ارز دیجیتال بدون واسطه‌ای مانند بانک‌ها است.

سکه بومی کارادنو، «ADA»، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰.۵درصد افزایش قیمت داشته است و ۳۷درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *