اخبار ارز دیجیتال

نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (2 خرداد)

بیت کوین 30 هزار دلار را پس می گیرد

طی هفت روز گذشته نوسانات بازار به طور قابل توجهی کمتر از هفته قبل بود چرا که علی رغم تلاش های متعدد گاوها برای در دست گرفتن کنترل بازار، غالب مواقع قیمت رمزارز اول بازار در حدود 30000 دلار باقی مانده بود. مهمترین تلاش گاوها روز 16 می (26 اردیبهشت) اتفاق افتاد، زمانی که بیت‌کوین به بالای 31000 دلار رسید، اما در همان زمان، روند صعود قیمت متوقف شد و طی چند ساعت بیش از 2000 دلار به عقب بازگشت.

این سناریو چند بار دیگر نیز تکرار شد، آخرین مورد آن روز جمعه بود که پس از ریجکت شدن دوباره، قیمت تا زیر 29000 دلار سقوط کرد. اواخر شب گذشته گاوهای بیت کوین موفق شدند قیمت رمزارز اول بازار را به بالاترین سطح روزانه آن در حدود 30500 دلار برسانند. به این ترتیب، ارزش بازار بیت کوین اکنون تا حدود 580 میلیارد دلار افزایش یافته است.

بازار - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (2 خرداد)

آلتکوین ها نیز روزهای آخر هفته وضعیت کاملاً آرامی را سپری کردند و اکثر آنها امروز به رنگ سبز دیده می شوند. اتریوم پس از افزایش 2.90% در تامی فریم روزانه، بار دیگر مارک 2000 دلار را پس گرفت و اکنون با قیمت 2064 دلار معامله می شود.

درصد پامپی مشابه، قیمت BNB را به 330 دلار رسانده است که بالاترین قیمت ثبت شده این دارایی از 10 می (20 اردیبهشت) تاکنون است. در میان 20 ارز برتر بازار، سولانا (4.58%)، آوالانچ (3.72%)، و شیبااینو (4.1%) رشد چشمگیرتری داشته اند.

دو ارز دیجیتال بحث‌برانگیز Terra UST و LUNA نیز در 24 ساعت گذشته اندکی افزایش یافته‌اند، اما هنوز فرسخ ها با قیمت‌های دو هفته پیش خود فاصله دارند.

در نهایت، ارزش بازار کریپتو در یک روز بیش از 50 میلیارد دلار افزایش یافته و این معیار اکنون به بالای 1.3 تریلیون دلار رسیده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *