گام های ثروتمندشدن

چند روش برای ثروتمندشدن

آخرین بروزرسانی:01 اردیبهشت 1399

بیشتر افراد دوست دارند ثروتمند شوند و بقیه افرادی که این موضوع برایشان مهم نیست احتمالا جزو قشر ثروتمند هستند! ثروتمند شدن می تواند اتفاقی یا اکتسابی باشد؛ شاید ثروتی که به یکباره و بدون زحمت بدست بیاید برای بسیاری از افراد لذت بخش تر است ولی مطمئناً ثروتی که فرد خود آنرا با استعداد،‌ تفکر و تلاش بدست آورده است بسیار ارزشمندتر و ماندگارتر خواهد بود.

روش هایی که برای ثروتمند شدن پیش روی ماست شامل موارد زیر می شود.

اول

اولین روش درثروتمند شدن، ارث و میراث خانوادگی است. شما می توانید مقدار زیادی پول را به ارث برده باشید. کمتر از ۱۰ درصد ثروتمندان، پول خود را به ارث برده اند اما هر سال تعدادشان کمتر و کمتر می شود.

دوم

دومین روش ثروتمند شدن این است که می توانید به طور حرفه ای آن را بدست آورید (استعداد و علایق خود را بشناسید). شما می‌توانید یک دکتر یا وکیل یا معمار یا حسابدار شوید یا هر شغل دیگری را انتخاب کنید. در یک زمینه خود را حرفه ای کنید. برخی افراد در زمینه های مختلف ،دانش نسبی دارند و از این پله به آن پله می‌روند و شاید خیلی موفق نباشند. اما ثروتمندان فقط در یک زمینه خود را حرفه ای می‌کنند و پول خوبی هم در می‌آورند. در نتیجه در آنچه که انجام می‌دهید حرفه ای باشید و عالی عمل کنید.

سوم

روش سوم برای رسیدن به ثروت این است که شما می توانید به یک مدیر بزرگ در یک شرکت بزرگ تبدیل شوید. شما می‌توانید در شرکت سرمایه‌گذاری کنید. شما می‌توانید گزینه های سهام و پاداش داشته باشید و اگر شما در شرکت به اندازه کافی حضور داشته باشید و برای سال های زیادی در شرکت بمانید، شما می توانید به اندازه کافی ثروت کسب کنید و به یک ثروتمند تبدیل شوید.

چهارم

روش بعدی در ثروتمند شدن این است که خوش شانس باشید و برنده جایزه ای شوید. اما تنها بخش کوچکی از افراد ثروتمند از این طریق پول بدست آورده اند و پولدار شده اند. در حقیقت، شانس برنده شدن در قرعه کشی معادل رعد و برق است.

پنجم (بهترین راه ثروتمند شدن)

روش پنجم ثروتمند شدن که اصلی ترین گام است، این است که کسب و کار خود را شروع کنید. با شروع کسب و کار خود ثروتمند شوید. شروع کسب و کار خود، راه بزرگی برای تبدیل شدن به یک ثروتمند است. بسیاری از میلیونرهای خود ساخته، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند. کارآفرینی در ایران فرصت های بیشتری را ارائه می دهد و درب های بیشتری را باز می کند.

از کجا شروع کنیم؟

شما با کنترل مالی خودتان شروع کنید. اولین کاری که می کنید این است که تصمیم بگیرید که امور مالی خود را کنترل کنید. کلید ثروتمند شدن مدیریت مالی است. یاد بگیرید که با نود و یا کمتر از درآمد ناخالص خود زندگی کنید. بنابراین اولین چیزی که شما انجام می دهید این است که شما شروع به صرفه جویی در پول خود کنید.

دو گام برای ثروتمند شدن و پولدارشدن:

اولین گام

  • امروز تصمیم بگیرید تا پول خود را کمی صرفه جویی کنید.
  • ۱۰ درصد درآمد خود را کنار بگذارید و آن را ذخیره کنید.
  • هرگز به آن دست نزنید. این زندگی شما را تغییر خواهد داد.

دومین گام

  • بلافاصله کسب و کار خود را شروع کنید و آن را ثبت کنید.
  • فرصت های شروع یک کسب و کار بقاپید.
  • اگر شما به فرصت‌ها توجه کنید ، آنها خواهند آمد.

رسالت ما در زندگی فقط ثروتند شدن نیست؛ زمانی که ثروتمند شدید به فکر فقرا و نیازمندان باشید، شاید رسالت شما کمک به هم نوعانتان باشد که در شرایط و جایگاه خوبی قرار نگرفته اند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *