7 راه واقعی برای میلیاردر شدن

7 راه واقعی برای میلیاردر شدن

میلیاردر شدن یک هدف عالی به نظر می رسد، اما متأسفانه، برای بسیاری از ما فقط یک رویا است. مسئله این است که بسیاری از میلیاردرها به این شکل شروع نکردند. برخی در واقع مزایای اقتصادی و آموزشی داشتند، اما حتی بدون آن، تصمیمات هوشمندانه و انتخاب های تجاری آنها – به علاوه چند ویژگی کلیدی – آنها را به میلیاردها دلار رساند.

نکات کلیدی
  • میلیاردرها اغلب به دو دسته تقسیم می شوند: کسانی که چیز جدیدی اختراع کرده اند. یا کسانی که کار دیگری را بهتر از دیگران انجام می دهند.
  • میلیاردر بودن به یک اخلاق کاری افراطی نیاز دارد و برای خیلی ها کمی صبر لازم است.
  • میلیاردرها همیشه در حال یادگیری هستند و اگر فرصت این را داشته باشید که از آنها بپرسید، تقریبا همیشه می‌گویند که آنها دانش آموز هستند، نه معلم.
  • رایج ترین ویژگی در بین میلیاردرها اخلاق کاری و امتناع از تسلیم شدن است.

چگونه می توانم میلیاردر شوم؟

میلیاردر شدن آسان نیست، به خصوص اگر تا به حال میلیون ها درآمد نداشته باشید. شما برای میلیاردر شدن به زمان، صبر، سرمایه گذاری و کارآفرینی نیاز دارید، مگر اینکه در خانواده ای متولد شده باشید که میلیاردها آن را به ارث ببرید.

7 راه واقعی برای تبدیل شدن به یک میلیاردر

1. انجام دهید: اختراع کنید

اختراع یک مسیر شغلی چالش برانگیز است. اما اگر هوشمندی لازم برای ایجاد موفقیت آمیز، ثبت اختراع ، تولید و بازاریابی محصولی را دارید که مردم به آن نیاز دارند (و به این ترتیب، انبوه خرید خواهند کرد)، می توانید زندگی میلیاردی آینده خود را بر اساس آن بسازید. اختراعات موفق لزوماً اقلام پیچیده یا پیشرفته نیستند، اما می توانند موارد موجود را بهبود بخشند. به عنوان مثال، جیمز دایسون جاروبرقی بهتری اختراع کرد و جیانفرانکو زاکای جاروبرقی بهتری به نام Swiffer اختراع کرد.

2. انجام دهید: نوآوری کنید

نوآوری هنر زیبا در نظر گرفتن یک بازار جریان اصلی فعلی و یافتن راهی خلاقانه برای بهبود عرضه فعلی است. نوآوران موفق نیازهای واقعی پشت خواسته‌های مشتری را شناسایی می‌کنند و با محصولی هوشمندتر، بهتر و کارآمدتر، یا با خدماتی که بیشتر از رقبای خود ارائه می‌کند، یا با کسب‌وکاری که به‌گونه‌ای متفاوت عمل می‌کند، آنها را برآورده خواهند کرد. از بقیه بنیانگذار IKEA یک نمونه عالی از نوآوری است که منجر به میلیاردها دلار می شود. مبلمان بازار چندان هیجان انگیزی به نظر نمی رسد، اما رویکرد او برای ارائه قطعات مدولار و اقتصادی با طعمی مدرن از سوئد و دیگر طراحان و تولیدکنندگان اروپایی به بازار جهانی، او را به تمام مسیر رسانده است.

3. انجام دهید: سرمایه گذاری کنید

وارن بافت ، میلیاردر خودساخته،  به خاطر روش‌های صرفه‌جویانه و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌اش مشهور است. سرمایه گذاری، البته، نیازمند اندکی پول اولیه و بینش دقیقی است که بدانید کدام سرمایه گذاری هوشمندانه است و چه چیزی می تواند منجر به ضرر شود. اگر می‌توانید راه سرمایه‌گذاران میلیاردر مانند بافت را دنبال کنید، ممکن است این مسیر برای شما باشد.

4. انجام دهید: کارآفرین باشید

چهارمین گزینه برای میلیاردر شدن، سنت قدیمی کارآفرینی است. راه اندازی یک کسب و کار و رسیدن به موفقیت همیشه آسان نیست. با این حال، برای کسانی که حس تجاری خوبی دارند و توانایی شناسایی استارت‌آپ‌هایی را دارند که پتانسیل عالی بودن را دارند، کارآفرینی می‌تواند وسیله‌ای برای رسیدن به ثروت بزرگ باشد.

کارآفرینان میلیاردر ممکن است به یکی از دو روش کار کنند: یا با ارائه یک ایده عالی و انجام آن در تمام مسیر، مانند مورد بیل گیتس و مایکروسافت، یا با شناسایی ایده خوب دیگران و سرمایه گذاری اولیه روی آن. هر دوی اینها راههای مناسبی برای رسیدن به موفقیتی هستند که می تواند میلیاردها دلار برای دارایی خالص شما به ارمغان بیاورد .

به گفته وارن بافت، میلیاردر، سرمایه گذاری‌های بلندمدت در بازار سهام ممکن است نسبت به سرمایه گذاری‌های پرریسک محبوب شرط بندی بهتری باشد.

5. نکن: فکر کن همه چیز را می دانی

لحظه ای که فکر می کنید چیزی برای یادگیری ندارید، لحظه ای است که پتانسیل خود را برای میلیاردر شدن از بین می‌برید. به خصوص اگر علاقه مند به ساختن ثروت خود از طریق اختراع یا نوآوری هستید، باید کنجکاو، ذهن باز و همیشه یاد بگیرید. این ویژگی‌ها به شما اجازه می‌دهند که به چیزهای قدیمی به شیوه‌ای جدید نگاه کنید، پتانسیل تغییر و سود را در جایی که دیگران فقط کارهایی را که قبلا انجام داده‌اند می‌بینند.

6. انجام ندهید: سرمایه گذاری های پر زرق و برق انجام دهید

ممکن است صحبت کردن در مورد آخرین و بهترین فرصت سرمایه گذاری سرگرم کننده باشد، اما یکی از دام های میلیاردرهای بالقوه این است که وارد “چیز بزرگ بعدی” شوند، که همیشه آنقدر بزرگ به نظر نمی رسد. سرمایه‌گذارانی که از سرمایه‌گذاری‌های خود میلیاردها درآمد کسب می‌کنند، از انتخاب‌های پرخطر، سرگرم‌کننده و پرخطر اجتناب می‌کنند و در عوض آن‌هایی را انتخاب می‌کنند که پتانسیل طولانی‌مدت دارند تا بازدهی عالی داشته باشند. املاک و مستغلات، انرژی، فولاد، مخابرات، داروسازی و انرژی از جمله گزینه‌ها هستند، در حالی که گزینه‌های با فناوری پیشرفته و جذاب اما پرخطر ممکن است به هر سمتی پیش بروند.

7. نکن: خیلی زود ترک کن

تیپ های کارآفرینی که موفق می شوند متوجه می شوند که موفقیت به ندرت یک شبه به دست می آید . یک ایده تجاری ممکن است جواب ندهد، اما ایده بعدی ممکن است. ساختن چیزی از ابتدا کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که چیزی میلیاردها ثروت داشته باشید. اگر عجله نکنید زمان به نفع شماست.

اولین میلیاردر کی بود؟

همانطور که در سال 1916 گزارش شد، جان دی. راکفلر ممکن است اولین میلیاردر آمریکا بوده باشد. با این حال، مورخانی وجود دارند که این واقعیت را استدلال می کنند و می گویند که راکفلر نزدیک شد اما به وضعیت یک میلیاردر نرسید. برخی می گویند هنری فورد این عنوان را به دست آورد.

آیا وارن بافت یک میلیاردر خودساخته است؟

وارن بافت به لطف سرمایه گذاری و ذکاوت تجاری و سخت کوشی خود چندین بار میلیاردر خودساخته است.

سخن آخر

در حالی که برخی از میلیاردرها از طریق ارث شروع به کار کردند، بسیاری از آنها این کار را نکردند و میلیاردها دلار خود را از طریق اختراع، کارآفرینی و سرمایه گذاری هوشمند به دست آوردند . اگرچه ممکن است برای خیلی ها رویا باشد، اما برخی مانند وارن بافت توانسته اند آن رویا را به واقعیت تبدیل کنند. 

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *