آموزش انجام ایردراپ در تلگرام

آموزش انجام ایردراپ‌ها در تلگرام

بسیاری از ایردراپ‌ها، در ربات‌های تلگرام ارائه می‌شوند و کاربر باید همه مراحل شرکت در ایردراپ را در ربات تلگرام انجام دهد. این نوع ایردراپ‌ها معمولا مراحل مشابه‌ای دارند و شما با آشنایی کلی با این مراحل، به راحتی می‌توانید در همه ایردراپ‌هایی که در ربات‌های تلگرام ارائه می‌شوند، شرکت کنید و آنها را به درستی انجام دهید. ما در این مقاله به آموزش انجام ایردراپ‌ها در تلگرام می‌پردازیم و با یک مثال (به عنوان نمونه) مراحل انجام ایردراپ در تلگرام را از ابتدا تا انتها انجام می‌دهیم.

در ایردراپ هایی که در ربات‌های تلگرام ارائه می‌شوند همه مراحل، مثل لیست وظایف، تایید انجام وظایف، امتیاز کسب شده، ثبت کیف‌پول، برداشت پاداش و … به طور کامل ارائه و انجام می‌شود. که در ادامه این مراحل، با استفاده از ربات‌های تلگرام خواهیم پرداخت.

مرحله اول: ورود و شروع استفاده از ربات تلگرام ایردراپ

بعد از اینکه روی لینک ربات تلگرام کلیک کردید و از طریق آن وارد ربات تلگرام ایردراپ شدید؛ در مرحله اول بعد از ورود به ربات تلگرام باید روی دکمه Start کلیک کنید. بعد از زدن دکمه Start، در بعضی از ایردراپ‌ها‌ کد امنیتی (کپچا) هم وجود دارد، که باید آن‌را نیز به دقت وارد کنید تا بتوانید ایردراپ را انجام دهید.

انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام

مرحله دوم: پیام جزییات و وظایف ایردراپ

در مرحله دوم بعد از زدن دکمه شروع(Start)، معمولا یک پیام خوش‌آمدگویی به شما نمایش داده می‌شود که اطلاعات ایردراپ مثل جزییات پروژه، زمان شروع و پایان ایردراپ، مقدار پاداش ایردراپ، وظایف شرکت در ایردراپ را به شما ارائه می‌دهد و مشابه تصویر زیر است.

انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام

همانطور که در بخش مشخص شده تصویر بالا مشاهده می‌کنید، وظایفی که در این ایردراپ باید انجام دهید، ارائه شده و شامل عضویت در گروه و کانال تلگرام (Follow Channel – Join Group)، دنبال کردن صفحه توییتر (Follow Twitter) و باز نشر پست پین شده (Retweet Pinned Post)، دنبال کردن صفحه مدیوم(Follow Medium) و تشویق و کامنت(Leave a clap and a comment)، معرفی یک دوست (Refer a Friend) می‌شود.
برای ورود به مرحله بعد باید روی دکمه پایین صفحه “Submit Your Details” کلیک کنید.

مرحله سوم: عضویت در کانال تلگرام و ثبت آیدی تلگرام

مطابق با تصویر زیر؛ در این مرحله باید وارد کانال تلگرام ایردراپ شوید و در کانال تلگرام با کلیک بر روی دکمه “JOIN CHANNEL” عضو کانال شوید، سپس طبق نمونه که قرار داده شده، آیدی تلگرام خود را وارد و ارسال کنید. (در اکثر ایردراپ‌ها اگر مراحل خواسته شده را به درستی انجام ندهید، نمی‌توانید وارد مرحله بعد شوید)

انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام

مرحله چهارم: عضویت در گروه تلگرام ، کامنت گذاشتن و ثبت آیدی

مطابق با تصویر زیر و وظایف خواسته شده؛ در این مرحله باید وارد گروه تلگرام ایردراپ شوید، ابتدا در گروه تلگرام با کلیک بر روی دکمه “JOIN Group” عضو گروه شوید، سپس یک کامنت بگذارید. (از گذاشتن کامنت‌های تبلیغاتی و کامنت‌های بی ادبانه خودداری کنید)
بعد از انجام وظایف مجدد به ربات تلگرام برگردید و طبق نمونه که قرار داده شده، آیدی تلگرام خود را وارد و ارسال کنید.

انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام

لازم است بدانید؛ در بسیاری از ربات‌های ایردراپ، بررسی وظایف انجام شده توسط شما به صورت خودکار و هوشمند انجام ‌می‌شود و نیاز به ثبت آیدی تلگرام ندارید.

مرحله پنجم: دنبال کردن صفحه توییتر و بازنشر پست پین شده

طبق وظیفه خواسته شده در این ایردراپ؛ با کلیک روی لینک‌های ارائه شده در این مرحله(طبق تصاویر زیر) وارد صفحه توییتر شوید و روی دکمه “Follow” کلیک کنید که صفحه ایردراپ را دنبال کنید. سپس پست پین شده در صفحه مورد نظر را با کلیک روی دکمه ریتوییت “Retweet”، باز نشر (اشتراک‌گذاری) کنید.

انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام
انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام

بعد از انجام وظایف خواسته شده، طبق نمونه خواسته شده در ربات ایردراپ(تصویر اول)، آی‌دی حساب کاربری خود را وارد کنید.

مرحله ششم: دنبال کردن صفحه مدیوم ایردراپ و لایک و کامنت

در این مرحله از انجام وظایف این ایردراپ، با کلیک روی لینک شبکه‌اجتماعی Medium وارد صفحه ایردراپ می‌شوید، سپس روی دکمه “Follow” کلیک می‌کنیم. سپس در پست مربوط به ایردراپ این پروژه روی آیکون تشویق(Clap) کلیک می‌کنیم و بعد از آن روی آیکون کامنت کلیک کرده و در پنجره باز شده یک کامنت انگلیسی (هر چیزی می‌توانید تایپ کنید) و آن را ارسال نمایید.
بعد از انجام این مراحل مجدد به ربات تلگرام برگردید و آی‌دی حساب مدیوم خود را وارد کرده و ارسال نمایید.

انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام

مرحله هفتم: ثبت آدرس کیف پول خود

در این مرحله برای دریافت پاداش باید آدرس کیف‌پول خود را وارد کنید. طبق نوع شبکه خواسته شده در این ایردراپ، شما باید آدرس کیف‌پول بایننس‌اسمارت‌چین (BSC wallet) خود را وارد و ارسال کنید. (همانطور که در بخش قبل آموزش لازم در مورد کیف‌پول‌ها داده شده بود)

انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام

مرحله هشتم: معرفی یک دوست

طبق مواردی که در لیست وظایف ایردراپ بررسی کرده بودیم(مرحله 2)، در مرحله آخر باید یکی از دوستان خود را برای شرکت در ایردراپ معرفی کنیم، تا وظایف خود را به صورت کامل و درست انجام داده باشیم و از پاداش ایردراپ بهره‌مند شویم.
بعد از ارسال آدرس کیف‌پول در مرحله قبل، با منوی زیر روبرو می‌شویم و با کلیک روی دکمه “Referral” می‌توانید لینک معرفی (زیرمجموعه‌گیری) خود را مشاهده کنید و آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام
انجام ایردرا پ‌ها در تلگرام

طبق لیست وظایف ایردراپ، شما بعد از معرفی و دریافت یک زیر مجموعه، وظایف خود را به طور کامل انجام داده‌اید و واجد شرایط برای دریافت پاداش ایردراپ می‌شوید. (شرایط و مراحل واریز و دریافت ایردراپ‌ها را در بخش بعدی بررسی خواهیم کرد)

این ‌ایردراپ که با هم مراحل شرکت در آن را به طور کامل بررسی کردیم، یک نمونه برای انجام ایردراپ‌ها در ربات‌های تلگرام بود. همانطور که قبل‌تر گفته شد، ایردراپ‌های دیگر هم شرایط تقریبا مشابهی دارد و شما به همین صورت می‌توانید در همه ایردراپ‌هایی که در ربات تلگرام ارائه می‌شوند شرکت کنید.

امیدواریم از این آموزش بهره کافی رو ببرید.
همراه ما باشید در سودپلاس$

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(2)

2 thoughts on “آموزش انجام ایردراپ‌ها در تلگرام

    1. سلام دوست عزیز
      در هر ایردراپ اگر واقعی باشه و شما همه مراحل رو به درستی انجام داده باشید ایردراپ برای شما واریز میشه
      البته اگر پرداخت برای همه شرکت کنندگان باشه و قرعه کشی نباشه
      اگر با ایردراپ‌ها زیاد آشنا نیستید پیشنهاد می‌کنیم بخش ورود به دنیای ایردراپ ها رو مطالعه کنید.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *