7 روش پرسود کسب درآمد اینترنتی

7 روش پرسود کسب درآمد اینترنتی

آخرین بروزرسانی:20 مرداد 1400

این روزها افراد زیادی به دنبال این هستند که اکثر زمان خود را با وسایل دیجیتال و در دنیای مجازی سپری می‌کنند. به‌عبارت دیگر لپ‌تاپ و موبایل تبدیل به میز کار افراد شده است. تعداد این افراد کم نیست و روزبه‌روز افزوده می‌شود. نتیجه‌ی یکی از آخرین تحقیقات نشان داد که اکثر صنایع به دنبال استخدام کارمند دورکار هستند. البته این لزوما به این معنا نیست که باید از شغلی فعلی خود استعفا دهید و به‌عنوان یک فرد آزادکار فعالیت کنید؛ بلکه می‌توانید با حفظ موقعیت شغلی فعلی، از راه گشت و گذار در اینترنت نیز درآمد کسب کنید.
این کار نیز مانند همه‌ی کارها ریسک‌پذیر است و نباید انتظار داشته باشید که نسبت به مشاغل معمولی هیچ ریسکی نداشته باشد. اما اگر واقعا از آن دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی پای لپ‌تاپ و موبایل سپری می‌کنید، بدانید که هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که از این راه درآمد کسب کنید. این شغل برای افرادی مناسب است که زندگی ماجراجویی را به داشتن یک زندگی آرام و بدون خطر ترجیح می‌دهند.

تعریف کسب درآمد از اینترنت

کسب تخصص و دانش به مرور زمان و به کار گرفتن آنها در فضای مجازی.

کسب درآمد اینترنتی

مزایای کسب درآمد اینترنتی

  • گرایش رو به رشد افراد به خرید اینترنتی 
  • امکان شروع کار با سرمایه کم (یا حتی بدون سرمایه)
  • امکان مدیریت کار از هر مکانی
  • فعالیت فرا منطقه ای و درآمد ارزی
  • ارتباط پیوسته و راحت با مشتری
  • جذب مشتری و تبلیغات با هزینه پایین
  • ارائه خدمات به صورت انبوه و چند برابر کردن درآمد 

چرا کسب درآمد اینترنتی؟

یکی از پردرآمد ترین و بهترین شغل‌هایی است که می توانید در هر شرایطی راه اندازی کنید و به درآمد پایدار و بالایی برسید کسب درآمد اینترنتی است. در کسب درآمد اینترنتی هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و شما در هر شرایطی می توانید از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید. چه وضع اقتصادی کشور بد باشد چه خوب، درآمد شما سر جایش است. در کسب درآمد از اینترنت پتانسیل بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز میتوانید چندین و چند برابر حقوق یک کارمند کار کنید و درآمد داشته باشید. فقط و فقط باید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و بر روی اعتماد سازی مخاطبانتان کار کنید.

درآمدزایی در کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی محدودیتی ندارد و خیلی ساده با توسعه کسب و کارتان می توانید درآمد تان را چندین و چند برابر کنید.

کسب درآمد از اینترنت برای چه کسانی مناسب است؟

  • دانشجویان
  • خانه داران
  • دانش‌آموزان و نوجوانان
  • کارمندانی که به دنبال کار پاره وقت برای پوشش هزینه های زندگی هستند
  • معلمان و مدرسان.
  • افراد جویای کار در منزل
  • و خلاصه همه علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت

روش‌های کسب درآمد از اینترنت

روش های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد اما برخی از روش‌ها می‌تواند برای شما درآمد بیشتر و بهتری را ایجاد کند که در این پست به آنها می‌پردازیم:

  • کسب درآمد از تلگرام و اینستاگرام
  • کسب درآمد اینترنتی از طریق آپارات و یوتیوب
  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • کسب درآمد از سایت کلیکی، تبلیغات بر اساس تعداد نمایش، تعداد کلیک و مدت زمان نمایش
  • فریلنسری
  • تولید محتوا در منزل
  • مشارکت در فروش(بازاریابی اینترنتی)
  • کسب‌ درآمد از ارز دیجیتال
  • کسب درآمد از خرید و فروش سهام
  • گرفتن پروژه های ترجمه
  • کسب درآمد از پاپ‌آپ
  • نصب اسکریپت و CMS ها
  • کوتاه‌کردن لینک
  • کسب درآمد از آپلود و دانلود
  • ادمین شدن برای سایت و کانال
  • درآمد از مینی جاب
  • درآمد از اپلیکیشن و بازی
  • خرید و فروش دامنه و سایت
  • فروش اشتراک ویژه سایت
  • تبلیغات ایمیلی و پیامکی

در ادامه به توضیح 7 روش پرسود از کسب و کارهای آنلاین می پردازیم:

1. فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است. ارتباط با افراد از طریق تلگرام و اینستاگرام بسیار ساده است و ایجاد پیج اختصاصی و ویژگی‌هایی مانند کانال و گروه، زمینه را برای جمع کردن افراد و جذب مخاطب به آسانی فراهم کرده اند. از این رو می‌توان با فروش خدمات و محصولات به کسب درآمد پرداخت. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که:

  • در اپلیکیشن تلگرام، تلگرام را نصب کنید، یک کانال ایجاد کنید و با بارگذاری محتوا در آن ممبر جذب کنید. بعد از اینکه کانال شما به تعداد کافی ممبر جذب کرد می توانید از آن برای فروش محصول خود و یا تبلیغات بهره ببرید و کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.
  • در اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید فیلم، عکس، لایو یا پخش زنده و استوری بگذارید و از این طریق، فالوور یا دنبال‌کننده بیشتری جذب کنید. هرچه تعداد دنبال‌کننده این پیج‌ها بیشتر باشد، یعنی نرخ تعامل پیج مورد نظر بالا بوده و با افراد بیشتری در ارتباط هستید. این موضوع باعث می‌شود که صفحه مورد نظر شما برای تبلیغات مناسب باشد و از تبلیغات به عنوان یک روش کسب درآمد بهره ببرید. 

2. کسب درآمد از طریق آپارات و یوتیوب

ساخت و انتشار ویدئو یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد اینترنتی است. محتوای آموزشی، ترفندها، محتوای سرگرم کننده و غیره به شدت در یوتیوب و آپارات طرفدار دارند و اگر اندکی خلاقیت نیز چاشنی کار خود کنید، می توانید به راحتی از این پلتفرم ها کسب درآمد داشته باشید.

3. ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد اینترنتی، ایجاد فروشگاه اینترنتی می‌باشد و ممکن است کمی این کار سخت باشد اما اگر در این مسیر موفق شوید و فروشگاه خود را راه اندازی کنید می‌توانید یک منبع کسب درآمد پایدار با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی ممکن است شامل فروش محصولات الکترونیکی، محصولات غذایی، محصولات تزیینی مخصوصا محصولات دانلودی باشد. اول از همه برای این کار، یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید یا قالب یک فروشگاه را بخرید. با ثبت دامنه و خرید هاست برای این فروشگاه، رسماً فعالیت شما شروع می‌شود و باید محصولات و خدمات خود را در فروشگاه قرار دهید. 

4. سایت‌های کسب درآمد (سایت های کلیکی)

فعالیت در سایت‌های کلیکی یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت است که به هیچگونه دانش و تخصص خاصی نیاز ندارد. روش کار به این صورت است که شما در این سایت ها یک حساب کاربری ایجاد می کنید و در ازای کلیک کردن روی سایت های مختلف و تماشای تبلیغات آن ها پول دریافت می کنید. میزان درآمدی که از این روش خواهید داشت به میزان بازدید و نوع تبلیغاتی که تماشا می کنید بستگی دارد.

5. کسب درآمد از فریلنسری

فریلنسر به شخصی گفته می‌شود که بدون هیچ تعهدی به یک سازمان یا کسب و کار و شرکت، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد و بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس، کارفرمای خود را تغییر می‌دهد. به شغلی که فرد به صورت دورکاری و آزاد به دیگران خدماتی ارائه می‌دهد، فریلنسینگ می‌گویند.

برای افرادی که در زمینه خاصی تخصص دارند و می‌توانند کار مورد نظر را در منزل انجام دهند، فعالیت فریلنسری می‌تواند یک روش مناسب برای کسب درآمد از اینترنت باشد. افراد فریلنسر می‌توانند پروژه‌هایی مانند ترجمه، تایپ، طراحی، طراحی سایت، کارهای گرافیکی و یا بسیاری از خدمات دیگر را انجام دهند و در قبال آن پول دریافت کنند. یکی از معروف‌ترین وب سایت‌های فعال در ایران که در زمینه فریلنسینگ کار می‌کند، سایت پونیشا می‌باشد.

با عضویت در سایت پونیشا می‌توانید مهارت و تخصص خودتان را معرفی کنید و پروژه هایی که مربوط به حوزه کاری تان هست را انجام دهید و از این راه کسب درآمد کنید.

6. کسب درآمد از تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مهم ترین کارهایی است که هر کسب و کار اینترنتی برای اینکه کسب و کارش رشد کند و مخاطبان زیادی جذب کند به آن نیاز دارد. از این رو تولید محتوا می‌تواند یکی از پردرآمدترین و پولسازترین مدلهای کسب درآمد اینترنتی برای بسیاری از افراد و شرکت‌ها باشد.

اگر شما در زمینه تولید محتوا حرفه‌ای شوید و بتوانید محتواهای حرفه‌ای و اصولی تولید کنید مطمئن باشید افراد زیادی هستند که بابت تولید محتوا حرفه‌ ای برای سایت‌شان به شما پول می‌دهند. منظور از تولید محتوا فقط تولید محتوای متنی مثل مقالات نمی‌باشد. شما در تمام زمینه‌ها می‌توانید محتواهای گوناگونی با فرمت‌های مختلف مثل ویدیو، صوت، اینفوگرافی و… تولید کنید.

7. مشارکت در فروش (بازاریابی اینترنتی)

یکی دیگر از روش‌های مهم و شیرین کسب درآمد از اینترنت، مشارکت در فروش می‌باشد. در سیستم مشارکت در فروش هرکسی می‌تواند با عضویت در آن و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. به عنوان مثال دیجی‌کالا یک نمونه از سایت‌هایی است که قابلیت همکاری در فروش دارند و می‌توانید با ثبت‌نام در این سیستم، فروش محصولات را آغاز کنید.

برای کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا اصلاً نیازی به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیست. شما با عضویت در آن می توانید به صورت اختصاصی محصولات دیجی کالا را به دیگران بفروشید و به ازای هر فروشی که انجام می دهید مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت کنید.

دیجی کالا یک فرصت پولساز راه‌اندازی کرده است که بسیاری از افراد بتوانند مثل آب خوردن با فروش محصولاتش کسب درآمد کنند.

سخن آخر

روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به ایده، علاقه و سرمایه ای که دارید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید. در واقع سعی کردیم در این مقاله ایده هایی را به شما بدهیم که می توانید بدون هیچ دردسری و با کمترین سرمایه ممکن و یا حتی بدون سرمایه کسب و کارتان را به صورت اینترنتی و آنلاین راه اندازی کنید و از طریق اینترنت درآمدزایی کنید. درآخر یک روش دیگر وجود دارد که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید. کسب درآمد از ارزهای دیجیتال با توجه به رشد تکنولوژی در سالهای اخیر و استفاده ی بیش از پیش ارزهای دیجیتال، روش های متعددی برای کسب درآمد مثل خرید و فروش، مشارکت در فروش، ایردراپ، تبلیغات کلیکی و … در این حوزه به وجود آمده که شما می توانید با سرمایه یا بدون سرمایه در این حوزه به کسب درآمد بپردازید و درآمدهای بسیار بالایی کسب کنید.

برای آشنایی بیشتر با کسب درآمد از ارز دیجیتال می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

با سود پلاس همراه باشید …

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (6 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *