10 قانون طلایی برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

10 قانون طلایی برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

آخرین بروزرسانی:02 تیر 1401

ارزهای دیجیتال مدتی است که برای بسیاری موضوع داغ بوده است. با این حال، بسیاری این مفهوم را به طور کامل درک نمی کنند و هنوز با بازار آشنا نیستند. مانند هر سرمایه گذاری دیگری، بهتر است قبل از اینکه عمیق تر شوید، ابتدا انگشتان پای خود را در استخر ارز دیجیتال فرو کنید.

در اینجا چند قانون طلایی وجود دارد که می تواند به معامله گران در تجارت موفق ارزهای دیجیتال کمک کند:

1. روی آنچه می فهمید سرمایه گذاری کنید

این یک عامل بسیار مهم است که همیشه آنچه را که می‌دانید بخرید، زیرا قبل از سرمایه‌گذاری یا معامله در ارزهای دیجیتال، باید در مورد پروژه، فناوری آن، کاربرد آن در آینده، تیم آنها خوب، نحوه صحبت آنها با جامعه بدانیم. اعضا، بنابراین ما باید قبل از هر سرمایه گذاری این موارد را درک کنیم و برای معامله گران روزانه باید نمودار، دفترچه سفارشات آن، دستکاری نهنگ ها را درک کنیم تا بتوانیم به راحتی یک معامله موفق انجام دهیم.

2. در تجارت کریپتو هیچ وضعیت برد-برد وجود ندارد

تجارت کریپتو مانند یک بازی تعادل است. گاهی اوقات هیچ اتفاقی نمی افتد و دوره ها در این وسط بسیار متعادل است. اما هر بار که یک معامله گر سود می کند، دیگری ضرر می کند.

3. فقط چیزی را سرمایه گذاری کنید که توانایی از دست دادن آن را دارید

بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال وام می گیرند که ممکن است برای افراد کمی مفید باشد، اما نه برای همه. بازار کریپتو بسیار نوسان است و می‌تواند شما را از صفر به قهرمان تبدیل کند و بالعکس. همچنین، غیرمتمرکز شدن ارزهای دیجیتال در معرض عوامل بسیاری مانند مقررات دولتی، هک و غیره است. بنابراین، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که هرگز بدهکار نشوید و پولی را که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید.

4. تنوع برای تجارت موفق ضروری است

چندین سکه در سال 2017 100 برابر و 1000 برابر افزایش یافت. چنین ارتفاعی می تواند به راحتی علاقه یک سرمایه گذار تازه کار را جلب کند و آنها را وسوسه کند که تمام تخم های خود را در یک سبد قرار دهند.
در حال حاضر، بازار کریپتو دارای بیش از 1500 ارز رمزنگاری شده است و شما می توانید با استفاده از تکنیک متنوع سازی، بیشترین بهره را از این بازار ببرید. همیشه ایده خوبی است که روی 3-5 سکه سرمایه گذاری کنید تا ریسک را به حداقل برسانید و سود را به حداکثر برسانید. برای شروع، می توانید مقدار کمی در بیت کوین سرمایه گذاری کنید تا بتوانید افزایش بیت کوین را افزایش دهید و ضرر را کاهش دهید در حالی که ارزش آلتکوین پایین می آید.

5. اجازه ندهید احساسات شما کنترل شود

برای هر معامله‌گری بسیار آسان است که در هیجان ناشی از یک برد یا رکود به دلیل ضررهای بزرگ در یک بازی خام گرفتار شود. در هر دو موقعیت، نتیجه یکسان است. تجارت بی دقتی که می تواند در دراز مدت بسیار پرهزینه باشد. اگر نمودارهای معاملاتی را باز می کنید و مطمئن نیستید که چه کاری باید انجام دهید، بهتر است کاری انجام ندهید. معامله در زمانی که آمادگی ذهنی ندارید تنها به استراتژی معاملاتی شما آسیب می رساند.

6. از FOMO اجتناب کنید

دستکاری های زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، عوامل زیادی مسئول حرکت بازار در جهت های صعودی و همچنین نزولی هستند. FOMO به معنای ترس از دست دادن است، ما هرگز نباید در فومو در همه زمان‌های بالا خرید کنیم و سپس در همه زمان‌ها پایین بفروشیم، بنابراین انتظار داشته باشید که کاهش قیمت بیاید، صبر داشته باشید، قطار در حال حرکت را نگیرید، منتظر باشید تا قطار در مسیر بعدی متوقف شود. بایست و آن را بگیر
به یاد داشته باشید زمانی که دیگران هیجان زده هستند بترسید و زمانی که دیگران می ترسند هیجان زده باشید.

7. از استاپ ضرر استفاده کنید

توقف ضرر یک ابزار معاملاتی است که برای محدود کردن حداکثر ضرر یک معامله با انحلال خودکار دارایی ها پس از رسیدن قیمت بازار به یک مقدار مشخص طراحی شده است. انواع مختلفی از استاپ ضرر وجود دارد که بسته به وضعیت بازار کریپتو در سناریوهای مختلف قابل استفاده است. گاهی اوقات اجتناب از ضرر به دلیل بسیاری از نتایج احتمالی بازار دشوار است، اما توقف ضرر می تواند حتی برای معامله گران جدید و بی تجربه مفید باشد.

8. در فواصل منظم سود ببرید

از آنجایی که بازار کریپتو بسیار نوسان است، معمولاً شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی سکه در عرض چند ساعت هستیم. در چنین مواردی، سرمایه گذاران ممکن است طمع کنند و امیدوار باشند که این افزایش ادامه یابد. متأسفانه، با ناکامی در بازخرید سود در فواصل منظم، سودهای سریع را از دست می دهند.

هدف تجاری شما هر چه باشد، حرص و طمع هرگز برنده نمی شود. برای موفقیت در درازمدت، باید در یک بازه زمانی معین سود ببرید. شما هرگز نمی دانید که دارایی معاملاتی چه زمانی دوباره ردیابی می شود و تمام سود شناوری که در بازار باقی گذاشته اید را پس می گیرد.

9. از طرح های کلاهبرداری آگاه باشید

افزایش علاقه ارزهای دیجیتال بدون عواقب نبوده است. یکی از نکات منفی ورود سرمایه گذاران جدید به بازار، افزایش تعداد کلاهبرداری ها، کلاهبرداری ها و داستان های سرمایه گذاران خرده فروشی است که سکه های خود را به خاطر سرمایه گذاری های مخفی از دست می دهند. از رسوایی های ICO گرفته تا سرقت کیف پول و کلاهبرداری، مصرف کنندگان عادی می توانند به راحتی طعمه جرم شوند.

10. از اشتباهات درس بگیرید

همه ما به‌عنوان یک تازه‌کار شروع می‌کنیم، نمی‌توانیم در مرحله شروع حرفه‌ای باشیم، بنابراین وقتی در بازار وقت می‌گذاریم، باید روزانه تحلیل کنیم که چرا تجارت من امروز ناموفق است، دفعه بعد چه اقداماتی باید انجام دهم. که سودآور خواهد بود، پس یاد بگیرید و آن اشتباهات را تکرار نکنید تا فقط ما بتوانیم کسب درآمد کنیم.

سخن آخر

فرصت های زیادی برای کسب درآمد با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد. اخیراً ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته‌اند و کارشناسان اغلب از آنها به عنوان “آینده پول و مالی” یاد می کنند. به گفته کارشناسان، اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری است زیرا آینده ارزهای دیجیتال بسیار امیدوار کننده است.

امیدواریم این 10 قانون طلایی برای کسب درآمد در بازار کریپتو شما را به سمت قله های موفقیت در دنیای سرمایه گذاری کریپتو راهنمایی کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *