برترین کیف پول های بیت کوین در سال 2019

برترین کیف پول های بیت کوین در سال 2019

آخرین بروزرسانی:24 مهر 1399

1. Electrum

الکتروم یک کیف پول نرم افزاری است. کیف پول نرم افزاری به این معنی است که ارز دیجیتالی شما در مجموعه ای از فایل های موجود بر روی لپ تاپ و کامپیوتر شما ذخیره می شود. این کیف پول نرم افزاری در حال حاضر از بیشتر پلت فرم‌های موجود نظیر ویندوز، مک، اندروید و لینوکس پشتیانی می کند.
الکتروم می تواند با برخی از کیف‌های فیزیکی کار کند و در مقایسه با استفاده از یک کیف پول سخت افزاری مانند ترزور، انعطاف پذیری بیشتری دارد. از مزایای بزرگ الکتروم، می توان به سرعت بیت کوین خود را در کامپیوتر خود اجرا کنید .

2. Trezor

ترزور یک پلت فرم کامل جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مانند کوین بیس نیست، بلکه تنها کیف پولی جهت ذخیره ارزهای دیجیتالی است. ترزور یک کیف پول فیزیکی است که قابل اتصال به کامپیوتر، گوشی‌ های همراه و تبلت است. این کیف پول با ارزهای دیجیتالی مختلفی کار می کند و از دو فاکتور تایید هویت برای دستگاه خود استفاده می کند.

3. Coinbase

کوین بیس یکی از ساده ترین روش ها برای خرید، فروش و نگهداری ارزهای رمزنگاری است. با استفاده از آن می‌ توانید به حساب بانکی خود در آمریکا متصل شوید و به راحتی دلار جابه جا کنید. این کیف پول الکتریکی علاوه بر بیت کوین هم اکنون، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را نیز پشتیبانی می کند و همچنین به طور مرتب جهت افزایش امنیت کیف پول کاربران خود به بهبود و به روز رسانی سیستم امنیتی خود می پردازد.

4. Robinhood

رابین هود در ابتدا به عنوان پلت فرم معاملاتی سهام آزاد شروع به کار کرد؛ اما اخیرا گسترش یافته و از سرمایه‌های ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین نیز پشتیبانی می کند.

5. info

عملکرد Blockchain.info تقریبا شبیه به کوین بیس است با این تفاوت که کاربران قادر به خرید و فروش مستقیم از طریق بلاک چین نیستند؛ چرا که فضای ذخیره سازی و خرید و فروش در این پلت فرم مجزا است. با این حال این فضای جداگانه باعث شده تا تبادلات در این پلت فرم از امنیت بالاتری نسبت به کوین بیس برخوردار شود.

6. Mycelium

مایسیلیوم یکی از کیف پول های برتر بیت کوین است که فقط روی پلت فرم‌ های اندروید و آیفون در تلفن‌ های همراه قابل استفاده است. این کیف پول هیچ رابط وب یا دسکتاپی ندارد اما از آنجایی که بسیاری از مردم از گوشی های همراه خود به جای کامپیوتر استفاده می کنند، در لیست برترین کیف پول های بیت کوین قرار گرفته است. این اپلیکیشن دارای امنیت بسیار بالایی است و قادر به پنهان کردن شخصیت کاربران است.

7. Exodus

اکسدوس یک کیف پول نرم افزاری مانند الکتروم است، اما محیط کاربری آن بسیار زیبا و بصری‌تر از الکتروم  است. این کیف پول نرم افزاری مبادلات ارزهای دیجیتالی را در صفحه‌ای جداگانه با نمودار و چارت نشان می دهد و به کاربران علاوه بر ذخیره سازی اجازه‌ی تبادل سکه‌ها با استفاده از ShapeShift را نیز می دهد.
این پلت فرم همچنین برای امنیت خود از رمزگزاری‌های خصوصی و سایر ابزارهای امنیتی مفید نیز استفاده می کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *