اخبار ارز دیجیتال

پلتفرم متاورس سه بعدی اسکوئر یاردز، آینده شهر دبی را به تصویر می کشد.

اسکوئر یاردز (Square Yards)، یک استارتاپ در حال رشد فعال در زمینه فناوری حوزه املاک است و به تازگی از یک پلتفرم سه بعدی متاورس رونمایی کرده است. این پلتفرم که در تاریخ 19 آگوست (28 مرداد) منتشر شد، در واقع نسخه دوقلوی دیجیتالی شهر دبی است. این پلتفرم دیجیتال با استفاده از فناوری های پیشرفته ای مانند AR، VR، AI و 3D ، آینده املاک و مستغلات در دبی را به تصویر می کشد.

این پلتفرم اولین پلتفرمی است که نقشه‌هایی سه‌بعدی با وضوح بسیار بالا ارائه کرده است که امکان نمایش تعاملی املاک و مستغلات را در فضای دیجیتال فراهم می‌کند. به واسطه این تکنولوژی، مصرف کنندگان می توانند با استفاده از یک رابط تعاملی سه بعدی، بیش از 2000 طرح املاک و مستغلات آینده در دبی را پایش کنند. به علاوه، آنها می توانند جزئیات بیشتری در مورد پروژه مشاهده کرده و پروژه را به عنوان یک آواتار دیجیتال بررسی نمایند.

تانوج شوری ( Tanuj Shori)، مدیر عامل اسکوئر یاردز، گفت که این شرکت قصد دارد دنیای املاک و مستغلات را با تبدیل آن به متاورس به کلی دگرگون کند. کاربران می‌توانند ساختمان‌ها و اولویت‌های پروژه را ارزیابی کرده و بدون حضور فیزیکی، نگاهی به فضاهای داخلی و امکانات رفاهی آن داشته باشند. افزون بر این، یک تجربه کاربری تعاملی تر، تجربی و همه جانبه از دیگر مزایای این پروتکل محسوب می شود.

شوری افزود که این شرکت در حال آزمایش یک پلتفرم بصری سه بعدی با کیفیت بالا در میان گروهی از توسعه دهندگان و کاربران املاک و مستغلات است. اسکوئر یاردز می خواهد با شراکت توسعه دهندگان دبی، پروژه های بیشتری را در آینده به این پلتفرم اضافه کند.

این به کاربران امکان می دهد نسبت به اجاره، خرید و فروش املاک خود به صورت مجازی اقدام کنند. این شرکت این پلتفرم متاورس را با استفاده از لایه های مختلف داده مانند اطلاعات پروژه، نقشه ها، محتوای سه بعدی، فهرست ها و تراکنش ها ساخته است. هر سایت پروژه دارای یک مرکز فروش و یک نماینده دیجیتال است و کاربر این امکان را دارد که با استفاده از قابلیت کنفرانس صوتی با نمایندگان فروش ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است که این شرکت قصد دارد این محصول دیجیتال را در مناطق دیگری مانند استرالیا، هند و کانادا نیز عرضه کند. بر اساس برآوردهای اخیر، ارزش بازار متاورس تا سال 2024 به بیش از 783.3 میلیارد دلار خواهد رسید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *