اخبار ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت سولانا؛ افزایش مومنتوم نزولی می تواند قیمت را به 28 دلار برساند.

قیمت سولانا اخیراً یک کشش نزولی قوی را شاهد بوده است؛ این درحالی است که سایر ارزهای بزرگ بازار کریپتو نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته اند. این آلتکوین طی 24 ساعت گذشته، 6 درصد کاهش یافت و طی یک هفته، بیش از 14 درصد از ارزش بازار خود را از دست داد.

علی رغم تلاش گاوها برای دفاع از نزدیکترین خط حمایتی موجود، SOL با فشار فروش قابل توجهی مواجه شد. طی چند روز گذشته، سولانا در معاملات ساید، بالاتر از حمایت 34 دلاری معامله می‌شد ولی کاهش اخیر باعث شد قیمت به زیر این سطح حمایتی مهم سقوط کند. با توجه به چشم انداز تکنیکال منفی، اگر قیمت سولانا در همین مسیر به حرکت خود ادامه دهد، سقوط به زیر سطح قیمت فعلی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

در حال حاضر، SOL با اندکی بهبود، با قیمت 31.58 دلار در حال معامله شدن است این درحالی است که از دست رفتن اعتماد خریداران و افزایش فشار فروش می تواند به شکست تراز 31 دلار و بازگشت دوباره SOL به حدود 28 دلار شود.

چارت سولانا - پیش بینی قیمت سولانا؛ افزایش مومنتوم نزولی می تواند قیمت را به 28 دلار برساند

به لحاظ تکنیکال، در نمودار چهار ساعته می بینیم که قیمت سولانا بعد از شکست حمایت 34 دلاری، به حمایت بعدی خود در حدود تراز 28 دلار چشم دوخته است. اگر روند حرکت تغییر کند و قیمت را به بالای 34 دلار بازگرداند، اولین مقاومت در حدود تراز 37 دلار مانع حرکت سریع گاوها می شود.

ولی اگر سولانا نتواند در سطح فعلی خود باقی بماند، می توان انتظار داشت که در جلسات معاملاتی بعدی حرکت به زیر قیمت 28 دلاری را تجربه کند. ناگفته نماند که حجم SOL معامله شده در جلسه گذشته کاهش ملموسی داشته است که نشان دهنده سطوح پایین تقاضا و افزایش قدرت فروش است.

در همین حال، شاخص مقاومت نسبی زیر سطح 20 قرار دارد که به معنی بیشتر بودند تعداد فروشندگان نسبت به خریداران بوده و با توجه به حرکت قیمت پایین تر از خط میانگین متحرک ساده 20، می توان نتیجه گرفت در حال حاضر، فروشندگان کنترل بازار را در دست گرفته اند.

اندیکاتور MACD نیز تشکیل یک صلیب نزولی و نوارهای سیگنال نزولی پایین تر از خط میانی را نشان می دهد که خود موید سیگنال فروش برای این ارز می باشد. به علاوه، اندیکاتور Chaikin Money Flow که جریان های ورودی و خروجی سرمایه را نمایش می دهد نیز زیر خط صفر قرار گرفته که نشان دهنده کاهش سرمایه ورودی نسبت به خروج آن است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *