اخبار ارز دیجیتال

مارک کوبان به شدت در مورد اتریوم صعودی است.

مارک کوبان (Mark Cuban)، ستاره برنامه تویزیونی «Shark Tank»، اخیراً در مصاحبه ای با فرچون، یک مجله معتبر تجاری آمریکایی، گفت که در مورد اتریوم، دومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، «فوق العاده صعودی» است.

به روزرسانی ادغام (The merge)، که انتظار می‌ رود در کمتر از یک ماه آینده انجام شود، مصرف انرژی اتریوم را به میزان چشمگیری کاهش می‌ دهد. کوبان این را عاملی «مهم» می‌ داند که می‌ تواند وضعیت گاوی اتریوم را تقویت کند. با این حال، این میلیاردر از انجام هرگونه پیش‌ بینی دقیق قیمت خودداری کرد، زیرا نمی‌ داند قیمت رمزارز در کوتاه‌ مدت به ارتقای ادغام چه واکنشی نشان خواهد داد. کوبان معتقد است که برنامه های کاربردی زیادی وجود خواهد داشت که باعث پذیرش بیشتر دومین شبکه بزرگ رمزارزی خواهد شد.

کوبان مدتی است که طرفدار اتریوم بوده است. نوامبر گذشته (آبان 1400)، او تا آنجا پیش رفت که خود را یک «متعصب اتریوم» توصیف کرد تا بر علاقه خود برای رقابت با بیت کوین تأکید کند. کوبان متقاعد شده است که اتریوم به دلیل کاربردی بودن آن یه قدم جلوتر از بیت کوین است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم DefiLlama، درحال حاضر اتریوم 58 درصد از کل ارزش قفل شده (TVL) در بخش رمزارزها را به خود اختصاص داده است.

در عین حال، کوبان همچنان نسبت به کاردانو، یکی از رقبای برتر اتریوم، به شدت بدبین است. علیرغم اینکه بیش از یک سال از راه اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو می گذرد، او اخیراً اظهار داشت که دوج کوین از کاردانو مفیدتر است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *