اخبار ارزدیجیتال خبر

سنتیمنت: داده‌ها حاکی از افزایش قیمت اتریوم و چین لینک است.

آخرین بروزرسانی:28 اسفند 1400

به‌گفته شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال سنتیمنت (Santiment)، علی‌رغم کاهش قیمت اتریوم طی چند ماه گذشته، از میزان کاربردی‌بودن این ارز دیجیتال کاسته نشده‌ است. طبق توییت حساب کاربری این شرکت، علی‌رغم افت ۳۵ درصدی اتریوم در چهار ماه گذشته، تعداد آدرس‌های فعال روزانه (DAA) این ارز دیجیتال کاهش نیافته است.

به گزارش دیلی هودل، ثابت ماندن DAA، در کنار کاهش قیمت اتریوم باعث ایجاد یک واگرایی صعودی در نمودار قیمت این ارز دیجیتال شده‌ است.

اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲,۷۶۹ دلار معامله می‌شود که یعنی در شبانه روز گذشته ۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

اتریوم، که پلتفرم پیشگام برای قراردادهای هوشمند است، تنها ارز دیجیتالی نیست که این واگرایی صعودی را نشان می‌دهد. سنتیمنت می‌گوید که چین لینک، شبکه اوراکل‌های غیرمتمرکز، نیز الگوی جالبی در نمودار قیمت خود دارد.

سنتیمنت در پست اخیر وبلاگ خود در این خصوص توضیح می‌دهد:

چند بار این جریان در گردش افزایش یافته، سپس کاهش یافته و در پی آن دوباره با افزایش مواجه شده است. احتمال دارد که اکنون نیز با چنین الگویی روبه‌رو باشیم.

سنتیمنت: داده‌ها حاکی از افزایش قیمت اتریوم و چین لینک است

سنتیمنت می‌افزاید که از ابتدای سال تاکنون، اکثر توکن‌های چین لینک با ضرر منتقل شده‌اند. این امر خود یک شاخص بالقوه نزولی محسوب می‌شود.

سنتیمنت: داده‌ها حاکی از افزایش قیمت اتریوم و چین لینک است

در لحظه نگارش این مقاله قیمت چین لینک در حدود ۱۴.۷۳ دلار بوده و از نظر ارزش بازار رتبه ۲۴ بین ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. این ارز دیجیتال در طی شبانه روز گذشته ۶ درصد افزایش قیمت داشته است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *