اخبار ارز دیجیتال

تحلیلگر سرشناس: انتظار میرود روند گاوی بعدی بیت کوین یک سال بعد آغاز شود.

آخرین بروزرسانی:02 مرداد 1401

فلوریان گرومز(Florian Grummes)، مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری میداس تاچ (Midas Touch) معتقد است که آغاز روند گاوی بعدی بیت کوین با وجود سود های جزئی اخیر این رمزارز ، طولانی تر زمان خواهد برد.

آقای گرومز طی مصاحبه ای با خبرگزاری کیتکو در 23 ژوئیه(1 مرداد)، عنوان کرد که روند صعودی بعدی بیت کوین به احتمال زیاد 6 الی 12 ماه پیش از رویداد هاوینگ(halving) که در ماه می 2024(اردیبهشت-خرداد 1403) برنامه ریزی شده است، شروع خواهد شد.

بنا بر بیانات این سرمایه‌گذار متخصص، احساسات فعلی بازار حاکی از آن است که بیت‌کوین ممکن است در تابستان در مسیر یک رالی بازیابی قرار است. وی همچنین افزود که زمستان رمزارزها فعلا به پایان نرسیده است.

” به صورت کلی تر ،  وقتی صحبت از بیت‌کوین به میان می‌آید،مافعلا در زمستان کریپتو هستیم و معمولاً این دوره برای مدتی طول خواهد کشید و به احتمال زیاد باید تا هاوینگ بعدی بیت کوین که قرار است در ماه مه 2024 اتفاق بیفتد ، صبر کنیم. بنابراین در دو سال آینده شاهد آغاز روند گاوی خواهیم بود. من فکر می‌کنم در واقع حداقل شش تا ۱۲ ماه دیگر طول می‌کشد تا این بازار واقعا وارد یک بازار گاوی بزرگ شود. پس ازآن ، به راحتی می‌تواند به ۲۵۰۰۰ دلار و شاید حتی ۳۵۰۰۰ دلار برسد.

بازیابی بیت کوین
او همچنین افزود که بر اساس نوسانات فعلی قیمت بیت کوین، حوزه رمزرازها  با توجه به همبستگی آن با بازار سهام درحال بازیابی است.  وی در عین حال هشدار داد که سرمایه گذاران باید منتظر روند های صعودی و نزولی غیر منتظره باشند.

آقای گرومز در تایم فریم بلند مدت نسبت به بیت کوین خوشبین است و در این رابطه عنوان کرد که افزایش پذیرش و جریان ورودی شرکت های حقوقی، روند گاوی بعدی این رمزارز را پیش می برد، اما همه اینها به چگونگی مدیریت تورم توسط فدرال رزرو بستگی دارد.

بیت کوین در بالای سطح 20000 دست و پنجه نرم می کند

با این حال، بیت‌کوین و کل بازار رمزارزها در نیمه اول سال 2022 در ناجیه قرمز معامله شده‌اند. شایان ذکر است که بازده این رمزارز پرچمدار در طول سه ماهه دوم سال 2022 به کمترین میزان رسید و ارزش آن 56 درصد کاهش یافت. در لحظه انتشار این خبر ، این دارایی پس از کاهش بالغ بر 3 درصد در 24 ساعت گذشته، با قیمت 223323 دلار معامله می شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *