اخبار ارز دیجیتال

تحلیلگران هنوز به بهبود وضعیت بیت کوین در هفته آینده امید دارند؛ چرا؟

متأسفانه بیت کوین بار دیگر نتوانست مقاومت محلی 22000 دلاری را بشکند، به همین جهت به آرامی شروع به بازگشت به محدوده قیمتی 20000 دلار کرد که در نهایت به افت قیمت تا زیر تراز 19000 دلار منجر شد. ولی به عقیده تحلیلگران حداقل سه دلیل وجود دارد که بتوان بر آن اساس به بهبود وضعیت بازار در هفته آینده امیدوار بود:

بیت کوین به یک منطقه حمایتی محلی می رسد

روز 17 ژوئن (27 خرداد)، کندل روزانه بیت کوین در حدود 18596 دلار بسته و کف محلی قیمت طلای دیجیتال تشکیل شد؛ روز بعد، قیمت به بالای 20000 دلار بازگشت. چنین حرکت نوسانی قدرتمندی معمولاً یک نقطه معکوس بالقوه برای عملکرد آتی قیمت یک دارایی ایجاد می کند.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت 19090 دلار معامله می شود و برای رسیدن به حمایت مذکور باید حدود 500 دلار از قیمت خود را از دست بدهد. متأسفانه هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت پس از لمس این حمایت محلی، درست از همان نقطه جهش کند، زیرا همچنان به حجم قابل توجهی از ورودی نیاز دارد.

حجم فروش کم تر می شود

اندیکاتور fading volume معمولاً به عنوان یک شاخص اصلی معکوس در هر نوع رالی، اعم از نزولی یا صعودی عمل می کند. در مورد بیت کوین، پروفایل های حجم حاکی از آن هستند که خرس ها به طور فعال قدرت خود را در بازار از دست داده و ممکن است دیگر نتوانند از روند نزولی حمایت کنند.

بازگشت بالقوه سرمایه گذاران نهادی

پیش از این درباره شکسته شدن رکورد خروج سرمایه های نهادی از بازار ارزهای دیجیتال به دنبال افزایش خطرات و انحلال صندوق های بزرگ مانند 3AC صحبت کرده ایم. اما علیرغم چنین جریان خروجی بزرگی، ممکن است طی هفته آینده بازار همچنان شاهد جریانات ورودی تازه باشد.

در صورت بازگشت سرمایه گذاران نهادی به بازار، کمبود نقدینگی می تواند باعث افزایش سریع قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بازار شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *