اخبار ارز دیجیتال

امکان دسترسی کاربران بایننس کارت به سه رمزارز ریپل، شیبا و آوالانچ فراهم شد.

صرافی بایننس روز جمعه اعلام کرد که “بایننس کارت” به تازگی از سه آلتکوین جدید پشتیبانی می کند. کاربران این کارت اکنون می توانند به دارایی های جدیدی مثل ریپل (XRP)، شیبااینو (SHIB) و آوالانچ (AVAX) دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که بایننس کارت به دارندگان آن اجازه می دهد تا «ارزهای رمزنگاری شده را در بیش از 60 میلیون فروشگاه آنلاین و فروشگاه فیزیکی تبدیل و خرج کنند». با این حال، این کارت فقط برای شهروندان اروپایی و پناهندگان اوکراینی در دسترس است. قبل از تشدید درگیری ها در اوکراین، بایننس قصد داشت تا سال جاری دسترسی مردم به این کارت را در اوکراین گسترش دهد.

با توجه به اضافه شدن ارزهای جدید، اکنون این کارت در مجموع از 14 ارز رمزنگاری شده از جمله کاردانو (ADA)، آوالانچ (AVAX)، BNB، بیت کوین (BTC)، استیبل کوین بایننس (BUSD)، پولکادات (DOT)، اتر (ETH)، توکن طرفداری لاتزیو (LAZIO)، فن توکن پورتو (PORTO)، فن توکن سانتوس (SANTOS)، SHIB، Swipe (SXP)، تتر (USDT) و ریپل (XRP) پشتیبانی می کند.

این اقدام یک روز پس از اعلام همکاری بایننس با مسترکارت (Mastercard) برای ارائه کارت های پرداخت رمزارزی به آرژانتین صورت گرفته است. به موجب این قرارداد همکاری، مشتریان آرژانتینی می توانند از BTC و BNB و سایر ارزهای رمزنگاری شده، برای خرید و برداشت از هر جایی که مسترکارت پذیرفته می شود، استفاده کنند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *