اخبار ارز دیجیتال

ارائه خدمات سرمایه گذاری بیت کوین به مشتریان حقوقی بزرگ توسط شرکت بلک‌راک

شرکت خدمات مالی بلک‌راک (BlackRock) ، در حال حاضر نخستین محصول سرمایه‌گذاری خود را مستقیماً در قالب بیت کوین ارائه می‌کند. در اثر این اقدام ، بلک‌راک گام قابل توجهی را به سمت بازارهای رمزارزی برمی دارد.

بلک‌راک ،شرکت مدیریت سرمایه گذاری مستقر در نیویورک امروز ، پنجشنبه طی بیانیه ای اعلام کرد که این تراست خصوصی بیت کوین ، قیمت بزرگترین رمزارز جهان را دنبال می کند و به خواسته ی مشتریان حقوقی بزرگ که حتی با وجود کاهش قیمت بیت کوین ، به دنبال سرمایه گذاری در این دارایی هستند ، جواب می دهد.

بزرگترین شرکت مدریت دارایی جهان عنوان کرد:
“علیرغم روند نزولی شدید بازار دارایی‌های دیجیتال، ما همچنان شاهد علاقه قابل توجه برخی از مشتریان سازمانی به این حوزه هستیم که به دنبال دسترسی مؤثر و مقرون به صرفه به این نوع دارایی‌ها با استفاده از فناوری و امکانات محصول هستند .”

ارزش بیت کوین در سال جاری میلادی تقریبا نصف شده است، این درحالیست که فروپاشی اکوسیستم ترا(Terra) و صندوق پوشش ریسک تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) ،سوالاتی را در رابطه با استحکام و مقاومت این بازار ایجاد کرده و منجر به افزایش  چارچوب نظارتی و مقرراتی برای این عرصه  شده است.

راه انداری این صندوق جدید تراست بیت کوین ، دومین گام بزرگ بلک راک  به سمت دارایی های دیجیتال در هفته گذشته   است ، شرکتی که 8.5 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کند.   این نشان می دهد که چگونه بزرگترین بازیگران وال استریت درحال افزایش تعامل خود با این صنعت هستند درحالی که تنها چند سال پیش رمزارزها به دلیل قرارگیری در معرض خطر کلاهبرداری ، مورد انتقاد قرار می گرفتند.

بلک‌راک طی هفته گذشته با شرکت سرشناس کوین بیس گلوبال همکاری کرد تا به معامله گران سازمانی این امکان را بدهد که سرمایه گذاری های خود در بیت کوین را در کنار سایر دارایی ها سبد سرمایه گذاری از قبیل سهام و اوراق قرضه ، زیر نظر داشته باشند. این اقدام منجر به افزایش سهام شرکت کوین بیس شد و تحلیلگران به این نتیجه رسیدند که این سرمایه گذاری مشترک ، یک نوع اعتبار سنجی گسترده برای دارایی های دیجیتال و صنعت کریپتو است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *