اخبار ارز دیجیتال

ایردراپ بایننس این هفته می تواند باعث کاهش قیمت LUNA 2 شود.

تولد دوباره اکوسیستم و ارز دیجیتال Terraform Labs کاملاً طبق برنامه پیش نرفت و ممکن است دردسرهای بیشتری برای دریافت کنندگان ایردراپ LUNA وجود داشته باشد.
Terra شبکه جدید خود را در 27 می(6 خرداد) با یک بلاک چین جدید و توکن LUNA راه اندازی کرد. در آخر هفته، به دارندگان توکن‌های قدیمی UST و LUNA (کلاسیک) توکن جدید LUNA داده شد.
همانطور که توسط BeInCrypto گزارش شده است، لونا 2 از زمان شروع ایردراپ به شدت سقوط کرده است. این توکن عرضه شد و به اوج قیمت کمتر از 19 دلار رسید و سپس با 78 درصد کاهش به 4.08 دلار در 28 می(7 خرداد) رسید. سپس اندکی بهبود یافت و در بخش معاملاتی صبح دوشنبه آسیا با کمی بیش از 6 دلار معامله شد.
به نظر می‌رسد تنها برنده‌ها صرافی‌های متمرکزی هستند که از کارمزد معاملات سود می‌برند، زیرا فروش آن تسریع می‌شود. یکی از این صرافی‌ها، بایننس، ممکن است تأثیر بیشتری بر قیمت‌های کوتاه‌مدت LUNA داشته باشد، زیرا لونا در راستای آماده سازی ایردراپ خود می باشد.

بزرگترین صرافی جهان هنوز ایردراپ خود را برای دارندگان LUNA و UST Classic آغاز نکرده است، اما به گفته محقق Terra Watcher، زمانی که این کار را انجام دهد، فروش می تواند تسریع شود.
این محقق گفت که بایننس می تواند بازارها را جابجا کند زیرا 15.7 میلیون LUNA نقد دارد که در روز سه شنبه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. او اضافه کرد که کاربران بایننس احتمالاً توکن‌ها را کنار می‌گذارند، زیرا صرافی استیک از طریق پروتکل Anchor را پیشنهاد داده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)