اخبار ارز دیجیتال

کاردانو فعال ترین پروژه درحال توسعه در صنعت کریپتو می باشد.

کاردانو با پشت سر گذاشتن بلاکچین هایی مانند کوساما و پولکادات با انجام بیش از 350 پروژه در ماه گذشته، بالاترین فعالیت توسعه را در صنعت رمزارزها نشان داده است. از دیگر بلاکچین های قابل توجه می توان به اتریوم و سولانا با بیش از 270 پروژه اشاره کرد.

کاردانو هر روز بزرگتر می شود

این شبکه همیشه یکی از فعال ترین پروژه های توسعه یافته در کل صنعت بوده است، به خصوص پس از به روزرسانی سیستم قرارداد هوشمند. از ابتدای سال 2022 (دی 1400)، کاردانو تعداد زیادی پروژه، به روز رسانی و راه حل های جدیدی را ارائه کرده است.

یکی از جدیدترین به‌ روزرسانی‌ ها، ارتقای اپراتورهای stake pool در نود 1.35 کاردانو بود. به‌ روزرسانی جدیدترین نسخه نود را به عنوان نامزد نسخه نهایی شبکه اصلی هاردفورک Vasil تبدیل می کند. با راه‌اندازی شبکه نود، تمامی به‌روزرسانی‌ها و اصلاح‌ها راه‌اندازی نرم و پایدار Vasil را به همراه خواهند داشت.

علاوه بر به‌ روزرسانی‌ های مداوم شبکه که در حال آماده شدن برای دریافت ارتقاء گسترده Vasil است، کاردانو همچنان از راه‌ حل‌ های کوچکتری مانند کاوشگر بلاکچین eUTxO پشتیبانی می‌کند که مورد تحسین بنیانگذار پروژه، چارلز هاسکینسون و پروژه‌های غیرمتمرکز مانند Wingriders قرار گرفته است.

عملکرد قیمتی همچنان کم‌ جان است

علیرغم توسعه بنیادی فعال، کاردانو برای نشان دادن هرگونه حرکت مثبت در بازار رمزارزها تلاش می‌کند، زیرا رمزارز اصلی این بلاکچین در 300 روز گذشته معاملات در یک روند نزولی شدید باقی مانده است.

Screenshot 2022 06 28 at 18 13 25 28063.webp WEBP Image 1527 × 702 pixels — Scaled 89 300x138 - کاردانو فعال ترین پروژه درحال توسعه در صنعت کریپتو می باشد

از سپتامبر (شهریور 1400)، کاردانو بیش از 84٪ از ارزش خود را از دست داده است که آن را به یکی از کم سودترین دارایی ها در کل صنعت تبدیل می کند. متأسفانه، علیرغم به روزرسانی های مداوم و افزایش استفاده از شبکه، هیچ سیگنالی برای برگشت در بازار ظاهر نشده است. در زمان انتشار این خبر، ADA با قیمت 0.49 دلار مبادله می شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *