اخبار ارز دیجیتال

همزمان با افزایش کاربردپذیری شیبا، تعداد نهنگ های فعال آن 44 درصد بیشتر شده است.

بر اساس تازه ترین داده های پلتفرم ردیابی نهنگ های WhaleStats ، تجزیه و تحلیل 100 آدرس برتر شیبااینو از افزایش 44.44 درصدی آدرس‌های فعال آن در 24 ساعت گذشته خبر می دهد.

این گزارش نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته SHIB یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 2000 نهنگ برتر ETH بوده و همین امر نشان دهنده افزایش کاربردپذیری این رمزارز می باشد. 5000 نهنگ برتر ETH اکنون چیزی معادل 603009840 دلار SHIB در اختیار دارند.

افزون بر این، در ماه ژوئن (اواسط خرداد تا کنون)، بر تعداد دارندگان شیبا اینو افزوده شده است. طبق آمار WhaleStats، تعداد کل آدرس های SHIB در حال حاضر 1177885 است. در زمان انتشار این خبر، قیمت SHIB همگام با کاهش اخیر بازار کریپتو، نزدیک به 7 درصد افت داشته و به 0.000009 دلار رسیده است. این باعث شده است که میانگین موجودی شیبا اینو نزد نهنگ ها کاهش یابد.

ولی در همین زمان، توسعه‌دهنده اصلی شیبا می گوید این شبکه با 2000 NFT Welly که تاکنون ضرب کرده است، همچنان در راستای گسترش برنامه‌های NFT خود گام بر میدارد.

به گفته SHIBQueenie، گرداننده رسمی SHIB Discord و عضو Growth Breed، تا کنون بیش از 2000 Welly NFT ضرب شده است.

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) ، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، با مشخص کردن هدف NFT‌های Welly، اذعان داشته است که این NFTها به عنوان ابزار عضویتی ساخته شده اند که به عنوان قراردادهای هوشمند برای لوکیشن های خاص Welly عمل می‌کنند.

علاوه بر این، هدف این است که هر سه ماهه به اعضای DOG یا دارندگان Welly NFT پاداش داده شود و در صورت نیاز از طریق برنامه غیرمتمرکز SHIB BONE (DOGGY) در مورد طرح های پیشنهادی ماهانه تصمیم گیری شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *