اخبار ارز دیجیتال

نگرانی های پیش از نشست فدرال رزرو، بیت کوین را به محدوده رنج زیر سطح 22000 دلاری بازگرداند.

بیت کوین مجددا به دنبال فروش گسترده رمزارزها به محدوده رنج یک ماهه که از 19000 دلار تا 22000 دلار امتداد می یابد ، عقب نشینی کرد.

بزرگترین دارایی دیجیتال در روز دوشنبه تا 4.3 درصد سقوط کرد و در ساعت 12:15 PM به وقت سنگاپور در حدود سطح 21820 دلار نوسان کرد. اتریوم ، دومین رمزارز بزرگ بازار و سایر رمزارزها از قبیل اولانچ و سولانا نیز با ضرر های بیشتری مواجه شدند.

نوسانات حوزه رمزارزها در بین سرمایه گذاری های پر ریسک ، ممکن است مجددا در آستانه افزایش مورد انتظار نرخ بهره توسط فدرال رزرو در روز چهارشنبه و انتشار گزارشات درآمد بسیاری از غول های فناوری ایالات متحده ، پیشرو باشد.

هر دو باری که نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ایالات متحده افزایش یافت ، احساسات این بازار تضعیف شد. گزارشات درآمد ضعیف می تواند سهام فناوری را تحت فشار قرار دهد و با توجه به همبستگی آنها با بیت کوین ، این رمزارز نیز تحت تاثیر قرار گیرد. با این حال، برخی از پیش‌بینی‌کنندگان همچنان معتقدند که شدیدترین فروش بیت کوین پس از سقوط 53 درصدی آن ،  به پایان رسیده است.

آنتونی ترنچف(Antoni Trenchev)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت وام دهی رمزارزی Nexo، عنوان کرد:
“اگر سرمایه‌گذاران رمزارزی بتوانند نوسانات احتمالی ناشی از نشست فدرال‌رزرو در هفته جاری هضم کنند ، افزایش روز چهارشنبه به سمت سطح 24000 دلاری ادامه می یابد و دیگر این روند صعودی ، زودگذر نخواهد بود.”

آقای ترنچف همچنین سطح 30,000 دلاری را مطرح کرد و افزود ه بیت کوین می تواند پیش از مواجهه با تعدادی از سطوح مقاومتی به آن برسد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *