اخبار ارز دیجیتال

کاردانو پتانسیل تبدیل شدن به دارایی کمیابی مانند بیت کوین را دارد.

آخرین بروزرسانی:08 خرداد 1401

با توجه به اطلاعات “ADA Whale”، یک حساب توییتر متمرکز بر جامعه کاردانو، این بلاک چین یکی از معدود بلاک چین هایی است که به میزان توزیع و تورم بیت کوین نزدیک می‌شود. ADA Whale همچنین احساس می‌کند که ADA می‌تواند در مقطعی در آینده به دارایی بسیار کمیابی تبدیل شود، زیرا ممکن است مسیری شبیه بیت کوین را دنبال کند.

«ADA Whale» فکر می‌کند که بیت‌کوین به دلیل توزیع عادلانه‌اش، پایین ماندن قیمت آن برای مدت طولانی که امکان خرید برای بسیاری را فراهم می‌کند و عرضه ثابت آن، پویایی خود را به درستی انجام داده است. ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto)، خالق مرموز بیت کوین، معتقد است که کمیاب شدن می‌تواند ارزش ایجاد کند. از این رو، حداکثر عرضه بیت کوین به ۲۱ میلیون رمزارز محدود شده است. ۱۹ میلیون بیت کوین تا ماه آوریل (فروردین) استخراج شده و تنها دو میلیون بیت کوین باقی مانده که باید در حدود ۱۰۰ سال استخراج شود.

کاردانو، مانند بیت کوین اما بر خلاف اتریوم، دارای محدودیت در عرضه است و تنها ۴۵ میلیارد ADA تاکنون در طول دوران وجود این رمزارز ایجاد شده است.

در حال حاضر، ۳۳/۸۲ میلیارد ADA در گردش وجود دارد که ۷۵ درصد از حداکثر عرضه را به خود اختصاص می‌دهد و ۳۴/۲۷ میلیارد ADA نیز تاکنون بر اساس داده های CoinMarketCap ایجاد شده است.

با این حال، به دلیل ادامه شرایط نامطلوب بازار، “ADA whale” معتقد است که ممکن است اکنون زمان رشد ADA نباشد. او می‌گوید: «این یک بازار نزولی است، بنابراین احتمالاً باید برای ماه‌ ها بازدهی منفی دو رقمی آماده باشید.» “فقط سعی می‌کنم نظرم را در یک چشم انداز بلندمدت بیان کنم.”

شبکه آزمایشی Vasil کاردانو قبل از هاردفورک ماه ژوئن مستقر شد
طبق آخرین گزارش هفتگی شرکت مادر کاردانو، IOHK، شبکه آزمایشی Vasil در حال حاضر برای ارزیابی عملکرد با گروهی از برنامه های غیرمتمرکز و کاربران راه اندازی شده است. تیم کاردانو به کار بر روی پیشرفت‌های خاص برای رویداد Vasil Hard Fork Combinator (HFC) در ژوئن (خرداد) ادامه می‌دهد.

2022 05 28 21 49 11 Cardano Has Potential to Become Scarce Asset Like Bitcoin  Community - کاردانو پتانسیل تبدیل شدن به دارایی کمیابی مانند بیت کوین را دارد

علاوه بر این، IOHK نموداری با اطلاعات رشد شبکه را ارائه کرده است. در حال حاضر، ۹۸۶ پروژه در کاردانو در حال ساخت است. در مجموع ۸۸ پروژه اخیراً در کاردانو راه اندازی شده است، در حالی که تعداد پروژه های NFT به ۵۷۲۷ عدد افزایش یافته است. 

همچنین تعداد اسکریپت های پلوتوس ۲۷۴۵ عدد بوده است. قیمت ADA در حال حاضر با ۲/۲۸ درصد کاهش به ۰/۴۶ دلار رسیده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)