اخبار ارز دیجیتال

افزایش حجم معاملات بیتکوین با استفاده از BUSD

بازارهای ارزهای دیجیتال در ماه جولای(تیر) بهبود و بیت کوین (BTC) 18.4% و اتریوم (ETH) 64.7% افزایش یافتند، که باعث افزایش حجم معاملات ارز دیجیتال پرچمدار با استفاده از Binance USD ($BUSD) شد.

بر اساس بررسی صرافی CryptoCompare ، میانگین حجم معاملات روزانه جفت ارز BTC/BUSD در ماه جولای با 62.1 درصد افزایش به 1.49 میلیارد رسید و برای اولین بار در تاریخ از حجم معاملات روزانه جفت ارز BTC/USD پیشی گرفت. حجم معاملات BTC/USD با 18.7 درصد کاهش به 909 میلیون دلار در روز رسید.

قابل ذکر است، BUSD یک استیبل کوین است که توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) پشتیبانی می شود و هر BUSD توسط یک دلار در یک حساب بانکی سنتی پشتیبانی می شود. BUSD بر روی چندین بلاک چین در دسترس است و با مشارکت Paxos و Binance راه اندازی شده است.

در این گزارش توضیح داده شده است که سایر جفت‌های استیبل کوین بیت‌کوین نیز «افزایش حجم معاملات را تجربه کرده‌اند، زیرا بازار ارزهای دیجیتال در ماه ژوئیه پس از پرایس اکشن نامطلوب در چند ماه گذشته بهبود یافت.

میانگین حجم معاملات روزانه BTC/USDT و BTC/USDC به ترتیب 17.8 درصد و 23.7 درصد افزایش یافت و به 6.13 میلیارد و 290 میلیون دلار رسید، در حالی که BTC/BUSD با افزایش 67.8 درصدی به 46.2 میلیارد دلار رسید که یک سقف تاریخی است.از ابتدای سال تا به امروز، حجم معاملات این جفت 166 درصد رشد داشته است.

گزارش CryptoCompare همچنین کاهش 1.34 درصدی حجم معاملات اسپات در صرافی های متمرکز و رسیدن به 1.39 تریلیون دلار را نشان می دهد که کمترین حجم از دسامبر 2020 است. در همین حال، حجم معاملات مشتقات با 13.4 درصد افزایش به 3.12 تریلیون دلار رسیده است.

این داده ها به این معنی است که بازار مشتقات “اکنون 69.1٪ از کل بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است (از 66.1٪ در ژوئن). در ماه جولای، صرافی رمزارز که بیشترین حجم معاملات را داشت بایننس بود و پس از آن صرافی دارایی اتم (AAX) قرار گرفت که حجم معاملاتش با 26.5 درصد افزایش به 57.2 میلیارد دلار رسید.

این گزارش افزود:

بایننس، FTX، OKX و کوین‌بیس همگی از ابتدای سال با کاهش 12.9 درصدی، 15.5، 57.6 درصدی و 57.2 درصدی مواجه شده‌اند. AAX تنها صرافی در بین 15 صرافی برتر با افزایش حجم معاملات از ابتدای سال است.

همانطور که توسط CryptoGlobe گزارش شده است، بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان از نظر دارایی های تحت مدیریت، تراست جدید بیت کوین اسپات را با هدف ارائه خدمات به مشتریان نهادی در ایالات متحده راه اندازی کرده است. این اقدام مدت کوتاهی پس از همکاری این شرکت با کوین بیس انجام شد تا «یک محل دسترسی جدید برای پذیرش ارزهای دیجیتال سازمانی با اتصال کوین بیس پرایم و علاءالدین ایجاد کند».

ظاهراً، Coinbase Prime «قابلیت‌های معاملات ارزهای دیجیتال، نگهداری، کارگزاری اصلی و گزارش‌دهی را به پایگاه مشتریان نهادی علاءالدین، که مشتریان کوین‌بیس نیز هستند، ارائه می‌کند».

محصول تراست جدید بلک راک، BlackRock Bitcoin Private Trust، برای «ارزیابی عملکرد بیت کوین و کاهش هزینه ها و بدهی های تراست» طراحی شده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *