چطور از طریق سیستم همکاری در فروش میلیونر شویم؟

همکاری در فروش یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی است که می‌خواهند بدون سرمایه‌ اولیه کسب درآمد کنند و ثروتمند شوند. درآمد خیلی از افراد بزرگی که در این سیستم مشغول به کار هستند، بیش از درآمد یکسال یک کارمند است. دراین مقاله قصد داریم به آموزش کسب درآمد میلیونی از سیستم همکاری در فروش بپردازیم.

بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ روشی است که در یک چرخه فروش، علاوه بر فروشنده و خریدار، نفر سومی هم به‌عنوان واسطه فروش، خریدار را به فروشنده می‌رساند. از مزیت‌های این سیستم، این است که با اضافه شدن نفر سوم که بازاریاب سیستم همکاری در فروش است، قیمت محصول برای مشتری تغییر نمی‌کند. درواقع بازاریاب سود خود را از فروشنده می‌گیرد و این روی قیمت کالا تأثیری ندارد. اگر بخواهیم ساده‌تر بیان کنیم، بازاریاب فروش فقط مشتری را پیدا می‌کند و آن را به فروشنده وصل می‌رساند. سپس اگر مشتری تبدیل به یک خریدار شود، فروشنده درصدی را به عنوان پورسانت به بازاریاب پرداخت می‌کند.

اگر محصول یا خدماتی ندارید، اما در سئوی سایت حرفه‌ای هستید، می توانید از سیستم همکاری در فروش درآمد خیلی خوبی داشته باشید. بنابراین میتوانید یک وبسایت راه‌اندازی کرده و روی سئوی آن کار کنید، و در نهایت کاربران را به خرید از لینک خود ترغیب کنید.

البته کسب درآمد از سیستم افیلیت مارکتینگ فقط مختص وبسایت‌ها نیست و شما می‌توانید با پیج یا کانالی که درآن فعالیت می‌کنید هم درآمد خوبی ازاین سیستم داشته باشید.

انواع روش‌های همکاری در فروش

  • همکاری در فروش محصولات دانلودی
  • همکاری در فروش با دعوت از دوستان
  • همکاری در فروش آثار سینمایی و موسیقی
  • همکاری در ازای هدایت مشتری به وب‌سایت
  • همکاری در سایت‌های تبلیغاتی ( مانند بازدید از سایت)
  • و…

اولین و اصلی‌ترین هدف برای ایجاد و پیاده کردن یک سیستم همکاری در فروش، افزایش فروش است. نحوه کلی کار به این صورت است که شما محصولات و خدماتی دارید و می‌خواهید آن را به فروش برسانید. قاعدتا هرچه میزان فروشتان بیشتر باشد خوشحال‌تر خواهید شد. حالا اگر یک بازاریاب پیدا شود که بتواند فروش شما را بیشتر کند، قطعا رشد خیلی خوبی خواهید داشت.

بازاریابی

درحقیقت سیستم همکاری در فروش به کسب و کارها کمک می‌کند تا فروش محصولات خود را بالاتر از سقف حالت عادی خود ببرند. درادامه بیشتر به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

نحوه کار سیستم همکاری در فروش به چه صورت است؟

سیستم همکاری در فروش معمولا توسط برنامه‌نویسان برای وب‌سایت‌ها ایجاد می‌شود. اگر قصد استفاده از این سیستم فوق‌العاده در کسب و کار خود را دارید، باید به فکر استخدام یک برنامه‌نویس حرفه‌ای برای ایجاد آن باشید.

سیستم همکاری در فروش به چندین صورت اجرا می‌شود. یکی از آن‌ها، کد معرف است؛ یعنی شما فردی را با استفاده از کد خود به آن کسب و کار یا خدمات دعوت می‌کنید، که البته دراین روش معمولا هرچه فعالیت فردی که دعوت کرده‌اید بیشتر باشد، درآمد شماهم بیشتر خواهد بود.

صورت بعدی، که امروزه مورد توجه خیلی از کسب و کارها قرار گرفته است، لینک دعوت است. احتمالا در بیشتر وب‌سایت‌هایی که با آن‌ها سر و کار داشته‌اید، این روش به چشمتان خورده باشد. کسب درآمد ازاین روش در بیشتر مواقع تنها با دعوت کاربر انجام می‌شود، اما خیلی اوقات هم به فعالیت مشتری بستگی دارد.

دراین روش یک لینک دعوت که برای هرکس متفاوت است، برای او درنظر گرفته شده است. هر فرد که تمایل دارد در فروش سایت همکاری داشته باشد، می‌تواند از این لینک استفاده کند. اگر بازدیدکننده‌ای که وارد سایت می شود، از طریق این لینک یک تراکنش مالی انجام دهد، یک پورسانت به حساب بازاریاب واریز می‌شود.

بازاریاب فروش

سیستم افیلیت مارکتینگ بسیار دقیق برنامه‌نویسی شده و تمام مراحل اعم از افرادی که از طریق لینک ثبت‌نام کرده‌اند، کسانی که خرید کرده‌اند و همینطور اطلاعات حساب بازاریابان فروش قابل پیگیری است. در بعضی از سیستم‌ای حرفه‌ای افیلیت مارکتینگ، حتی با یکبار ورود مشتری با استفاده از لینک بازاریاب و خرید محصول مورد نظر در یکسال بعد، بازهم پورسانت به بازاریاب فروش تعلق می‌گیرد.

نکاتی که برای رسیدن به درآمد میلیونی باید رعایت کنید

1.برای خدمت به مردم کار کنید، نه پول!

اولین نکته‌ای که نه تنها در سیستم همکاری در فروش بلکه باید در همه کسب و کارها رعایت کنید، کار کردن برای خدمت به مردم است. اگر از همین اول کار به فکر درآمد میلیونی هستید، قول می‌دهیم که حتی یک نفر هم به شما اعتماد نخواهد کرد؛ چراکه هیچ‌کس دوست ندارد پولش را در جیب یک فرد سودجو بریزد.

بنابراین به فکر خدمت به مردم باشید؛ برای مثال به آن‌ها آموزش دهید که چطور یک تم تولد جذاب جمع‌آوری کنند. اگر برای خدمت به مردم کار کنید، مردم نیز شما را ثروتمند خواهند کرد. اگرهم مانند خیلی از کسب و کارهای دیگر فقط به فکر پول باشید، مردم اهمیتی به شما نمی‌دهند.

2.تبلیغات حرفه‌ای را بیاموزید

اگر دارید از نقطه صفر شروع به کار می‌کنید، بعد از ساخت سایت ویا کانال مورد نظر باید به فکر تبلیغات خلاق و هوشمندانه باشید. شاید بارها این جمله را شنیده باشید که می‌گوید «اگر بهترین کالا را به بازار عرضه کنید ولی تبلیغات خوبی نداشته باشید، شکست خواهید خورد».

بنابراین باید با تبلیغات هوشمندانه و البته مختصر خود، مخاطب را جذب رسانه خود کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری حرفه‌ای تبلیغات، حتما سری به 6 روش تبلیغاتی مؤثر بزنید.

تبلیغات

3.در فروش سایت‌های پربازدید مشارکت کنید

نکته بعدی که از اهمیت به نسبت بالایی برخوردار است، همکاری در سایت‌های پربازدید است. قطعا همکاری در سایتی مثل آمازون خیلی سود بیشتری نسبت به یک سایت رتبه ده هزار گوگل دارد. سعی کنید سراغ سایت‌هایی بروید که بیشتر مردم با آن‌ها سروکار دارند. اگر سایتی که در فروش آن همکاری می‌کنید، از بازدید و رتبه بالایی برخوردار باشد، قطعا با کمی تلاش و تبلیغات به موفقیت خواهید رسید.

4.از یک شبکه اجتماعی مناسب استفاده کنید

استفاده از یک شبکه اجتماعی مناسب، می‌تواند نقش بزرگی در موفقیت شما داشته باشد. باید یک شبکه اجتماعی برای خود انتخاب کنید که تعامل با کاربران درآن آسان باشد؛ برای مثال اینستاگرام یکی از بهترین‌ رسانه‌ها برای سیستم همکاری در فروش است. قابلیت استوری، پاورقی و لایو جزو ویژگی‌های مثبت این شبکه به حساب می‌آیند.

البته این انتخاب باید توسط شما انجام شود؛ چراکه فقط شما می‌دانید که قصد تولید چه محتوایی در رسانه خود دارید. بنابراین باید در انتخاب یک رسانه مناسب برای کسب و کار خود دقت کنید.

سخن آخر

اگر برای شروع کسب وکار خود سرمایه کافی ویا ایده جذابی ندارید، قطعا همکاری در روش بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ محدودیتی ندارد؛ چه از لحاظ سنی و چه از لحاظ درآمدی! وب‌سایت‌های ایرانی پربازدید زیادی وجود دارند که می‌توانید از طریق سیستم همکاری در فروش آن‌ها، کسب درآمد کنید. این جمله را هم به یاد داشته باشید که «موفقیت یک شبه اتفاق نمی‌افتد».

امیدواریم بتوانید با استفاده از این سیستم فوق‌العاده به درآمدهای میلیونی و حتی میلیاردی برسید. برای کسب درآمد بیشتر و راحت‌تر، با سودپلاس همراه باشید…

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *