5 سرمایه گذار برتر بیت کوین

5 سرمایه گذار برتر بیت کوین

بیت کوین بزرگترین دارایی دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است و در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران سفته باز محبوبیت زیادی دارد. چندین صاحب کسب و کار ثروتمند و کارآفرین سرمایه گذاری زیادی روی این دارایی دیجیتال کرده اند. در اینجا سرمایه گذاران پیشرو در بیت کوین هستند که از گزارش های مالی و رسانه ها گردآوری شده اند.

  • بری سیلبرت بنیانگذار گروه ارز دیجیتال است که مالک Grayscale Bitcoin Trust، Coinbase و Coindesk است.
  • Micheal Saylor مدیر عامل Microstrategy است که سرمایه گذاری زیادی روی بیت کوین می کند.
  • گفته می شود کامرون و تایلر وینکلووس اولین میلیاردرهای بیت کوین هستند که طبق گزارش ها حدود 100000 ارز دیجیتال در اختیار دارند.
  • شرکت ایلان ماسک، تسلا، 1.5 میلیارد دلار بیت کوین در سال 2021 خریداری کرد.
  • مایکل نووگراتز گلکسی دیجیتال هولدینگ را تأسیس کرد.

1. بری سیلبرت

بری سیلبرت موسس و مدیر اجرایی گروه ارز دیجیتال است. هدف این شرکت تسریع توسعه سیستم مالی جهانی با ساخت و حمایت از شرکت های بیت کوین و بلاک چین است. گروه ارز دیجیتال در 168 شرکت مرتبط با بلاک چین و ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. همچنین مالک Grayscale Investments است که صندوق سرمایه گذاری بیت‌کوین ( GBTC ) را مدیریت می کند.

2. مایکل سیلر

مایکل سیلر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هوش تجاری Microstrategy، معتقد است که ارز دیجیتال بزرگترین سرمایه گذاری بعدی است. Microstrategy دارایی بیت کوین خود را در دسامبر 2021 افزایش داد و 1434 بیت کوین را به قیمت حدود 84 میلیون دلار خریداری کرد. این شرکت در مجموع 122478 بیت کوین دارد. 

ارزش کل بیت‌کوین‌های یک فرد با قیمت بازار تغییر می‌کند، بنابراین سبد ارز دیجیتال سرمایه‌گذار ممکن است همیشه ارزش دلاری یکسانی نداشته باشد.

3. تایلر و کامرون وینکلووس

Cameron و Tyler Winklevoss سرمایه گذاران چندین ارز دیجیتال و کسب و کارهای مرتبط با بلاک چین هستند، به ویژه صرافی خصوصی Gemini. طبق گزارش فوربس، گمان می‌رود که آنها اولین کسانی هستند که با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین به مقام میلیاردر رسیدند و طبق گزارش‌ها، حدود 70000 ارز دیجیتال در اختیار دارند.

دوقلوهای Winklevoss صرافی Gemini را در سال 2015 راه‌اندازی کردند. این شرکت به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را بخرند، بفروشند و ذخیره کنند. جمینی در دسامبر 2017 معاملات آتی بیت کوین را در بورس گزینه های هیئت مدیره شیکاگو (CBOE) راه اندازی کرد. علاوه بر بیت کوین، برادران سرمایه گذاری زیادی در اتریوم انجام می دهند، اگرچه آنها دارایی دقیق خود را فاش نکرده اند .

4. ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیر عامل و بنیانگذار تسلا (و سایر شرکت ها) است. به عنوان یک شرکت نوآور که در خط مقدم فناوری ایستاده است، باید انتظار داشت که صاحب ارز دیجیتال باشد. تسلا در سال 2021 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد تا شروع به پذیرش آن به عنوان نوعی پرداخت کند.

5. مایکل نووگراتز 

مایکل نووگراتز، مدیر سابق صندوق تامینی در گروه سرمایه گذاری فورترس و شریک گلدمن ساکس، مفسر مکرر قیمت بیت کوین است. او بنیانگذار، مدیر عامل و رئیس هلدینگ گلکسی دیجیتال است، یک دلال معامله گر که طیف کاملی از خدمات دارایی مرتبط با بلاک چین را ارائه می دهد.

Galaxy Digital Holdings تقریباً در هر دارایی دیجیتالی که دارای ارزش است، علاقه دارد. آخرین گزارش سه ماهه آن به ارزهای دیجیتال محدود شده اشاره می‌کند که از مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند – به این معنی که GHD روی ارزهای رمزپایه مانند اتریوم که در حال مهاجرت به PoS است، سرمایه‌گذاری می‌کند. 

تمرکز Galaxy Digital بر دارایی‌های دیجیتال. در سه ماهه سوم سال 2021، شرکت های مرتبط با توکن غیرقابل تعویض (NFT) را به ارزش 62 میلیون دلار خریداری کرد. 

NFT دارایی های دیجیتالی هستند که از فناوری بلاک چین برای شناسایی امنیت و مالکیت استفاده می کنند. آنها در سال 2021 پس از اینکه هنر دیجیتال تضمین شده توسط فناوری NFT شروع به فروش میلیون ها دلاری کرد، محبوب شدند.

گلکسی در گزارش مالی سه ماهه سوم خود، 1.9 میلیارد دلار ارز دیجیتال “نامحدود” را گزارش کرده است که 608.5 میلیون دلار آن در صندوق ها مدیریت شده و 159.6 میلیون دلار در سهام شریک عمومی نگهداری می شود. این احتمال وجود دارد که این شرکت در گزارش سه ماهه سوم سال 2021 تقریباً 768.1 میلیون دلار بیت کوین داشته باشد. 

همراه ما باشید در سودپلاس$

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *