اخبار ارزدیجیتال

بایننس در بریتانیا صرافی ارز دیجیتال تأسیس می‌کند.

بایننس قصد دارد صرافی بریتانیایی جدید خود را به پلتفرمی چندمنظوره برای سرمایه‌گذاران خُرد و سازمانی بریتانیایی و اروپایی تبدیل کند.

طبق گزارش کوین دسک، بایننس اعلام کرد که صرافی ارز دیجیتال بریتانیایی جدید این شرکت پلتفرمی برای تبدیل ارزهای فیات این منطقه، از جمله پوند استرلینگ و یورو، به ارزهای دیجیتال خواهد بود. مانند سایر پلتفرم‌های تبدیل فیات به ارزهای دیجیتال بایننس، همچون شعبه این شرکت در اوگاندا، سنگاپور و ایالات متحده، پلتفرم بریتانیایی جدید بایننس نیز حدود ۶۵ دارایی دیجیتال را در فهرست خود جای داده است.

با این حال، پلتفرم بریتانیایی بایننس تحت قوانین مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا (FCA)، نهاد اصلی نظارت مالی بریتانیا، به ثبت رسیده و بنابراین، طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران سنتی‌تر را نیز هدف قرار خواهد داد. مدیر شعبه بایننس در بریتانیا، تیانا بیکر-تیلور (Teana Baker-Taylor)، که ماه گذشته به گروه این صرافی پیوست، پیش از این نیز به عنوان مدیر استراتژی بخش بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری HSBC فعالیت کرده است.

بیکر-تیلور، به عنوان بخشی از وظایف خود، مدیریت گسترش این صرافی در سرتاسر اروپا را نیز بر عهده دارد. سخنگوی این صرافی اظهار داشت:

شعبه بریتانیایی بایننس به مشتریان اروپایی نیز خدمات ارائه خواهد داد. این پلتفرم هر دو بازار بریتانیا و اروپا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پلتفرم بریتانیایی جدید بایننس قرار است تابستان سال جاری راه‌اندازی شود.

مانند سایر صرافی‌های ارز دیجیتال، بایننس نیز شاهد افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی بوده است. طبق اعلام این صرافی، تعداد مشتریان سازمانی این صرافی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ تقریبا ۵۰ درصد بیشتر از سه ماهه پیش از آن شده بود.

بیکر-تیلور در مصاحبه‌ای اظهار داشت:

با پیشرفت و تکامل خدمات ارزهای دیجیتال، ما می‌توانیم گزینه‌های جدیدی برای جذب علاقه طیف گسترده‌تری از مخاطبان با سلایق و ریسک‌پذیری‌های مختلف ایجاد کنیم، مانند محصولاتی، همچون سهام‌گذاری و پس‌انداز غیرفعال، که برای مشارکت کاربران به آن‌ها سود پرداخت می‌کند.

شعبه بریتانیایی بایننس تحت نظارت مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا و به عنوان ارائه‌دهنده خدمات صرافی دارایی‌های دیجیتال فعالیت خواهد کرد. طبق گفته سخنگوی بایننس، فقط معاملات روزانه دارایی‌های دیجیتال در این پایانه قابل انجام خواهند بود و این پلتفرم فعلا گزینه معاملات مشتقه را ارائه نمی‌دهد.

همچنین، بایننس در ژانویه ۲۰۱۹ (دی ۹۷)، پلتفرم معاملاتی مشابهی را در جزیره جرسی از جزایر کانال مانش، از توابع بریتانیا، راه‌اندازی کرد. مشابه پلتفرم بریتانیایی جدید، پلتفرم جرسی نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا با پوند و یورو ارزهای دیجیتال خرید و فروش کنند.

به نقل از سخنگوی بایننس، پلتفرم جرسیِ بایننس مستقل از پلتفرم بریتانیایی این صرافی به کار خود ادامه خواهد داد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *