اخبار ارز دیجیتال

فایربلاکز پشتیبانی موتور Web3 را در سولانا راه اندازی کرد.

آخرین بروزرسانی:10 شهریور 1401

پلتفرم نگهداری دارایی های دیجیتال فایربلاکز(Fireblocks ) پشتیبانی از سولانا را راه اندازی کرده است و به هزاران کاربر خود امکان دسترسی به برنامه ها و زیرساخت های شبکه توسعه دهنده را می دهد.

از روز سه‌شنبه، کاربران Fireblocks به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز مختلف سولانا (DeFi) و Web3 دسترسی مستقیم خواهند داشت ، اقدامی که شرکت می‌گوید مستقیماً به نفع «مدیران دارایی‌های جایگزین» و «شرکت‌کنندگان بازار سرمایه» خواهد بود.

آناتولی یاکوونکو(Anatoly Yakovenko )، یکی از بنیانگذاران سولانا، در بیانیه ای گفت: “هزاران کسب و کار از Fireblocks برای دسترسی به محصولات و خدمات جدید Web3 استفاده می کنند. از امروز، این مشاغل بلافاصله به عمق و وسعت اکوسیستم سولانا دسترسی خواهند داشت.”

ادغام سولانا از طریق موتور وب3 فایربلاکز، مجموعه ای از ابزارهای طراحی شده برای توسعه دهندگان طراحی شده در فضاهای دیفای، گیمفای و توکن غیرقابل تعویض، ارائه می شود. همانطور که Cointelegraph گزارش داد، موتور وب3 فایربلاکز(Fireblocks Web3 Engine )در ماه می سال جاری(اردیبهشت 1401) راه اندازی شد. مایکل شاولوف(Michael Shaulov)، مدیر عامل فایربلاکز، گفت که مجموعه Web3 شرکتش به توسعه دهندگان اکوسیستم سولانا سطح بالاتری از امنیت را هنگام توسعه محصولات ارائه می دهد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *