اخبار ارز دیجیتال

با کاهش تسلط آلت کوین ها، چیرگی بیت کوین به 45.32 درصد می رسد.

از آنجایی که قیمت ها در بازار رمزارزها در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است، شاخص تسلط بیت کوین به 45.32٪ افزایش یافته است. آخرین باری که این شاخص به این میزان بود، مهرماه سال گذشته بوده است.

در حالی که تسلط بیت کوین افزایش می یابد، داستان آلت کوین ها در بازار کاملا برعکس است. این باعث شده است که برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که آلتکوین ها در یک مارپیچ مرگ قرار دارند. یکی از این تحلیلگران متیو هایلند (Matthew Hyland) است.

به گفته هایلند، دارندگان بیت کوین از موضع ایمن برخوردارند، اما نمی توان همین را برای دارندگان آلتکوین ها هم گفت. این تحلیلگر اضافه کرد که آلت کوین ها به زودی پایین تر خواهند آمد.

اگرچه تحلیل گرانی وجود دارند که احساس می کنند آلت کوین ها دیگر رشد نمی کنند، اما برخی از آنها هنوز خوش بین هستند. از سوی دیگر، Crypto Tony معتقد است که ما در موج پنجم نزولی در معاملات آتی شاخص دائمی آلت کوین هستیم.

تونی سپس توییت خود را با بیان این که وقتی بیت کوین به زیر 20000 دلار کاهش یابد، فشار فروش پایان می یابد، ادامه داد.

در حال حاضر، قیمت بیت کوین حدود 20214.07 دلار است که تقریباً 10.10 درصد کاهش قیمت در 24 ساعت گذشته را نشان می دهد. علاوه بر این، قیمت رهبر بازار نیز در هفته گذشته بیش از یک سوم کاهش یافته است.

در مقایسه، اتریوم، بزرگترین آلتکوین بر اساس ارزش بازار، 15.39 درصد کاهش قیمت در روز گذشته و 42.96 درصد کاهش قیمت در هفته گذشته داشته است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)