اخبار ارز دیجیتال

گرگ وال استریت به سرمایه گذاری بلند مدت در بیت کوین خوش بین است.

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، با نام مستعار گرگ وال استریت، اخیراً چشم انداز خود را برای بیت کوین در برنامه Crypto Mile یاهو فاینانس به اشتراک گذاشته است.

بلفورت یک معامله گر سابق سهام است که خاطراتش در فیلمی با عنوان “گرگ وال استریت” با بازی لئوناردو دی کاپریو و کارگردانی مارتین اسکورسیزی به نمایش درآمده است. بلفورت Stratton Oakmont را تأسیس کرده بود که به عنوان یک اتاق معامله گری کار می کرد و سهام با ارزش پنی را به بازار عرضه می کرد و با پامپ و دامپ از سرمایه گذاران کلاهبرداری می کرد. او در سال 1999 (1378) به کلاهبرداری اعتراف کرد و به مدت 22 ماه به زندان رفت. او اکنون یک سخنران انگیزشی است.

بلفورت در سال 2017 (1396) در مورد رمزارزها و بیت کوین شک داشت. او اکنون خود را به عنوان یک مدرس رمزارزها معرفی می کند.

او در مصاحبه فاینانس یاهو ضمن اصرار بر اینکه بر آنچه در مورد کریپتو گفته بود پایبند است، اعتراف کرد: “به جز یک چیز، در مورد صفر شدن بیت کوین اشتباه کردم.” او توضیح داد: «من فکر می‌کنم مسئله در حال حاضر این است که شما باید به بیت کوین نگاه کنید و افق ۱۲ ماهه یا ۲۴ ماهه را در نظر نگیرید. با خوش شانسی معقول، فکر می کنم اگر یک افق 24 ماهه را در نظر بگیرید، مطمئناً درآمد خواهید داشت.” بلفورت افزود:

“فکر می‌کنم اگر یک افق سه، چهار، پنج ساله در نظر بگیرید، اگر پولی به دست نیاورید، شوکه می‌شوم، زیرا به اعتقاد من، اصول زیربنایی رمزارزها واقعاً قوی هستند.”

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *