اخبار ارز دیجیتال

از نظر کوین اولری، هنوز به کف قیمتی بیت کوین نرسیده ایم.

کوین اولری (Kevin O’Leary)، ستاره برنامه تلویزیونی شارک تنک، هفته گذشته چشم انداز خود را در مورد رمزارزها در مصاحبه ای در کانال یوتیوب Meet Kevin، به اشتراک گذاشته است.

از او پرسیده شد که قیمت بیت کوین چقدر می تواند کاهش یابد و آیا همان طور که برخی افراد پیش بینی کرده اند BTC می تواند به 13 هزار دلار کاهش یابد. اولری پاسخ داد: «فعلا ممکن نیست بدانیم کف قیمتی کجاست،» و افزود:

“من باور نمی کنم که ما هنوز کف را دیده ایم و دیدگاه متفاوتی نسبت به آن دارم.”

ستاره شارک تنک با اشاره به تجربه گذشته خود گفت: “من دوباره به دارایی های دیگری که برای چندین دهه در آن ها سرمایه گذاری کرده ام، بر می گردم.”

اولری خاطرنشان کرد:

“ما هنوز کف قیمتی را در دنیای رمزارزها ندیده ایم. هنوز هیچ مرد بزرگی وجود ندارد که ادعا کند کف را دیده باشد و من فکر می کنم که هنوز در راه است.”

او افزود: “پیش‌ بینی اینکه چه کسی بعداً شکست می‌ خورد دشوار است «زیرا این به دلیل اهرم‌ ها و نوعی رابطه در دو طرف مقابل است که آن‌ها فاش نکرده‌اند.” او گفت وویجر، وام دهنده رمزارزی که هفته گذشته برای ورشکستگی فصل 11 درخواست داد، بسیار کوچک است و اهمیتی ندارد. او اظهار داشت: “بقیه این شرکت ها از نظر ارزش کل بازار به نوعی بی اهمیت بودند.”

ستاره شارک تنک خاطرنشان کرد که بازار کریپتو، از جمله بیت کوین، «تقریباً در مجموع ارزش بازار به نصف کاهش یافته است، بنابراین فکر می‌کنید که ما در حال رسیدن به کف قیمتی هستیم».

با این حال، او تاکید کرد: «من یک رویداد وحشتناک بزرگ را دوست دارم. این همیشه یک راه عالی برای پایین آمدن بوده است. وحشت کامل در بین مردم همیشه یک فرصت خرید عالی است. وی توضیح داد:

“من نمی دانم ریزش بعدی کی هست و ورشکسته بعدی چه کسی می باشد. ممکن است فردا صبح باشد، ممکن است یک ماه دیگر باشد، اما به زودی آشکار می شود.”

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *