اخبار ارز دیجیتال

نهنگ های سولانا علیرغم هک اخیر به هولد خود ادامه می‌ دهند.

سولانا طی گزارشی اعلام کرد: “هیچ مدرکی وجود ندارد که پروتکل سولانا به خطر افتاده باشد.” سولانا افزود که جزئیات دقیق چگونگی وقوع این حادثه هنوز در دست بررسی است. اما واضح است که اطلاعات کلید خصوصی به طور ناخواسته به یک سرویس نظارت بر برنامه منتقل شده است.

هک سولانا و تاثیر آن بر قیمت SOL

در همین حال، به نظر نمی رسد که قیمت سولانا (SOL) تحت تأثیر هک اخیر بلاکچین سولانا قرار گیرد. هنگامی که خبر هک سولانا در روز چهارشنبه منتشر شد، SOL با قیمتی بالاتر از 41 دلار معامله می‌ شد، در حالی که قیمت کنونی چندان دور از این محدوده نیست. در واقع، قیمت SOL در اوایل روز جمعه قبل از اندکی اصلاح به محدوده 41 دلار بازگشت. طبق گزارش CoinMarketCap، در زمان نگارش این خبر، رمزارز SOL با قیمت 40.45 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته حدود 1.02 درصد افزایش یافته است. اما درطول هفته، قیمت حدود 5.74 درصد کاهش یافته است.

در همین حال، سرمایه‌ گذاران در رمزارزها، همچنان چشم‌ انداز مثبتی برای قیمت سولانا در آینده نزدیک دارند. کریپتو رند، یک سرمایه گذار، گفت که علیرغم هک شدن، به خرید خود در سولانا ادامه خواهد داد.

سولانا، علی‌ رغم همه مسائل پیرامون هک، همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و بار دیگر به حمایت محکم خود بازگشت و در حال رشد است. به نگه داشتن سولانا ادامه می دهم.»

آیا حمایت SBF از سولانا تأثیری داشت؟

پس از اینکه سولانا به دلیل مشکل اپلیکیشن موبایل Slope دچار هک شد، سرمایه گذار محبوب رمزارزها، سام بانکمن-فرید (SBF) از آن حمایت کرد. SBF در مصاحبه ای گفت سولانا پروژه ای است که کمتر از ارزش واقعی آن رتبه بندی شده است. او گفت این هک دروازه ای برای سولانا است تا بفهمد در کدام قسمت نیاز به اصلاح وجود دارد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *