اخبار ارز دیجیتال

دپ رادار و LayerZero توکن استیکینگ آگنوستیک زنجیره ای را راه اندازی کردند.

دپ رادار(DappRadar) و پروتکل قابلیت همکاری omnichain LayerZero توکن جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اند تا امکان اشتراک زنجیره‌ای متقابل را در چندین بلاک چین و شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) فراهم کند، اقدامی که برای به حداقل رساندن هزینه‌ها و افزایش دسترسی به فرصت‌های استیک طراحی شده است.

 DappRadar گفت که عملکرد توکن RADAR که به تازگی راه اندازی شده است از طریق مجموعه ای از قراردادهای هوشمند ارائه می شود. یکی از قراردادها به عنوان کنترل کننده و دیگری به عنوان پروکسی شناخته می شود. دو قرارداد هوشمند با هم کار می کنند تا مکانیسم جدید استیک را فعال کنند.

درخواست‌هایی که برای برداشت یا ادعای پاداش ارائه می‌شوند به قرارداد هوشمند پروکسی ارسال می‌شوند. برای تعیین اینکه آیا درخواست معتبر است یا خیر، با قرارداد کنترلر ارتباط برقرار می کند. اگر درخواست معتبر باشد، کنترلر به پروکسی اطلاع می دهد که توکن ها را آزاد کند. DappRadar ادعا می‌کند که این نوع زنجیره‌ای متقاطع قبلاً در هیچ جایی در دسترس نبود.

 DappRadar همچنین اسنادی را ارائه کرد که به کاربران در مورد نحوه استفاده از این عملکرد جدید، آموزش می‌داد. دستورالعمل‌ها اشاره می‌کنند که کاربران می‌توانند «توکن‌های RADAR خود را در بلاک چین اتریوم به اشتراک بگذارند و سپس جوایز را در BNB Chain دریافت کنند». این دو زنجیره اولین مورد پشتیبانی هستند و به زودی برای پالیگان عرضه خواهند شد.

DappRadar خود را به عنوان یک پلتفرم اکتشاف برنامه غیرمتمرکز توصیف می کند. مرور کلی RADAR اشاره می‌کند که این توکن به شرکت کمک می‌کند تا پوشش خود را گسترش دهد، فهرست‌های سریع‌تری را برای پروژه‌های نوظهور دنبال کند، لیست های دقیق‌تری از پروژه‌های فعلی ارائه دهد و ابزارهای نمونه کار بهتری ارائه دهد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)