اخبار ارز دیجیتال

کوین‌بیس برای کمک به شکل‌دهی سیاست‌ها، اتاق فکر ارزهای دیجیتال جدیدی راه‌اندازی می‌کند.

صرافی کوین بیس (Coinbase)،در تلاش برای کمک به شکل دادن به مکالمه جهانی در مورد سیاست‌های دارایی‌های دیجیتال، یک «اتاق فکر کریپتو» ایجاد کرده است.
موسسه تازه تاسیس کوین بیس نیز تحقیقاتی را در مورد رمزارز و وب 3 منتشر خواهد کرد.
کوین‌بیس در سمت مدیر سیاست‌گذاری،هرمین وانگ(Hermine Wong) را انتخاب کرده است. او قبلاً در بخش تحلیل اقتصادی و ریسک در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و قبل از آن در وزارت امور خارجه کار می کرد.
هیئت مشورتی موسسه Coinbase مرتبط نیز تشکیل شده است و از دانشگاه‌های حقوق و امور مالی از دانشگاه‌های برتر مانند هاروارد، MIT، دوک و جان هاپکینز همراه با مشارکت دانشگاهی با دانشگاه میشیگان تشکیل شده است.
دانشگاه میشیگان نظرسنجی هایی را برای اداره سرشماری ایالات متحده و وزارت دفاع انجام داده است و با Coinbase در یک نظرسنجی سالانه مبتنی بر ایالات متحده همکاری خواهد کرد که پذیرش ارزهای دیجیتال و تمایل به دارایی های دیجیتال را بررسی می کند.

این موسسه اولین مورد از سری “Coinbase Primers” که گزارش هایی که مسائل کلیدی را در رمزارز توضیح می دهد را منتشر کرد.
تشکیل این مؤسسه نمونه دیگری از کوین بیس را نشان می دهد که هدف آن تأثیرگذاری بر مکالمات پیرامون ارزهای دیجیتال است.همچنین در ماه می 2021(اردیبهشت 1400)، یک “پرتال بررسی حقایق” را با همکاری مدیر عامل شرکت، برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong)، راه‌اندازی کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *