اخبار ارز دیجیتال

در آستانه هاردفورک واسیل، پروژه های NFT در شبکه کاردانو به مرز 7000 مورد رسید.

شبکه بلاکچین کاردانو (ADA) پس از ارتقاء این شبکه، همچنان در فضای توکن های NFT به کسب شهرت بیشتر ادامه می دهد. در همین راستا، این شبکه هر روز میزبان پروژه‌های NFT بیشتری می شود که آن را به نقطه عطف جدیدی می رساند.

داده‌های Cardano Daily حاکی از آن هستند که تا روز 8 سپتامبر (17 شهریور)، این شبکه شاهد فعالیت چیزی حدود 7000 پروژه NFT با 15 بازار بوده است که حجم معاملاتی در حدود 459 میلیون دلاری را رقم زده اند. علاوه بر این، داده های 100 مجموعه NFT برتر شبکه کاردانو، ارزش بازاری در حدود 616 میلیون دلار را نشان می دهند.

در این میان، JpegstoreNFT بزرگترین بازار از نظر حجم معاملات در شبکه کاردانو است که 64.19٪ از کل معاملات NFT در بستر بلاکچین کاردانو را به خود اختصاص داده است. Spacebudz دارای بالاترین مجموعه NFT از نظر حجم، با سهم 7.9٪ است.

این رشد قابل توجه در بخش NFT در حالی مشاهده می شود که کاردانو هنوز در مراحل ابتدایی خود در این بخش از بازار به سر می برد. برای مثال، براساس گزارش روز 7 مارس (16 اسفند 1400) وبسایت خبری Finbold، بیش از 800000 توکن NFT با استفاده از NFT MAKER (NMKR)، اولین ابزار عمومی بلاکچین کاردانو ساخته شده است.

افزون بر این، این پلتفرم پس از اعلام برنامه‌های آتی خود برای رونمایی از اولین سرویس وام دهی NFT، به نقطه عطف جدیدی دست یافت. در این راستا، قرار است یک پلتفرم وام دهی دارایی های دیجیتال با نام Aada Finance، سرویس Aada V1 را اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) راه اندازی کند که به کاربران امکان می دهد از طریق یک تکنیک منحصر به فرد اوراق قرضه غیرقابل تعویض، دارایی ها را به یکدیگر قرض دهند.

نکته قابل توجه دیگر این است که این شبکه برای هارد فورک مورد انتظار واسیل (Vasil) آماده می شود که پس از چندین بار تاخیر، سرانجام طبق تایید بنیاد کاردانو قرار است روز 22 سپتامبر (31 شهریور) راه اندازی شود. قبل از راه اندازی، شبکه کاردانو افزایشی قابل توجه در حجم معاملات روزانه خود را شاهد بوده است به طوری که روز 5 سپتامبر (14 شهریور)،ارزش بازار این ارز بیش از 2.1 میلیارد دلار افزایش در تایم فریم هفتگی را به ثبت رسانده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *