اخبار ارزدیجیتال خبر

بیت کوین در بحبوحه نوسانات قیمت، دشواری شبکه ای را ثبت می کند.

داده‌های BTC.com تخمین می‌زند که این شبکه با رسیدن به بالاترین سطح تاریخ در 12 روز آینده، با مشکل شبکه 26.70 تریلیون، به رشد خود ادامه خواهد داد.

بیت کوین در بحبوحه نوسانات قیمت، دشواری شبکه ای را ثبت می کند

شبکه بیت کوین ( BTC ) سختی استخراج جدید و بی سابقه 26.643 تریلیون را با میانگین نرخ هش 190.71 اگزاهش در ثانیه (EH/s) به ثبت رسانده است که نشان دهنده حمایت قوی جامعه با وجود بازار نزولی در حال انجام است.

دشواری شبکه بیت کوین توسط قدرت محاسباتی کلی تعیین می شود که به دشواری در تأیید تراکنش ها و استخراج بیت کوین مرتبط است. همانطور که در داده‌های blockchain.com نشان می‌دهد، مشکل شبکه بین ماه‌های مه و ژوئیه ۲۰۲۱ به دلایل مختلف از جمله ممنوعیت کل استخراج رمزارز از چین کاهش یافت.

مشکل شبکه BTC منبع: Blockchain.com

با این حال، از آنجایی که ماینرهای آواره از کشورهای دیگر فعالیت خود را از سر گرفتند، مشکل شبکه از آگوست 2021 بهبود چشمگیری را شاهد بود. در نتیجه، روز شنبه، شبکه BTC بالاترین رقم تاریخ 26.643 تریلیون را ثبت کرد. 

داده‌های BTC.com تخمین می‌زند که این شبکه با رسیدن به بالاترین سطح تاریخ در 12 روز آینده، با مشکل شبکه 26.70 تریلیون، به رشد خود ادامه خواهد داد.

برآورد دشواری شبکه BTC در 12 روز آینده. منبع: BTC.com

در چهار روز گذشته، F2Pool با استخراج 88 بلاک BTC، بیشترین سهم را در هش ریت داشته است و پس از آن Poolin با 76 بلاک قرار دارد. از دیروز، میانگین کارمزد هر تراکنش تقریباً 1.58 دلار است، ارزشی که از نظر تاریخی در آوریل 2021 به 62.78 دلار رسیده است.

علی‌رغم فشار فدرال برای سیاست‌های پولی سخت‌تر در مورد ارزهای دیجیتال، مایک مک‌گلون، استراتژیست کالای بلومبرگ، پیشنهاد می‌کند که BTC شانسی برای برتری دارد زیرا سرمایه‌گذاران ارزش آن را به عنوان یک دارایی ذخیره دیجیتال تشخیص می‌دهند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، مک گلون معتقد است بیت کوین در موقعیتی منحصر به فرد برای عملکرد بهتر در محیطی است که کاهش محرک معمولاً برای دارایی های ریسک منفی در نظر گرفته می شود:کریپتوها در میان مخاطرات و حدس و گمان ها در صدر قرار دارند. اگر دارایی های ریسک کاهش یابد، به مبارزه با تورم فدرال رزرو کمک می کند. بیت کوین با تبدیل شدن به یک دارایی ذخیره جهانی، ممکن است ذینفع اصلی در آن سناریو باشد.

کریپتوها در میان مخاطرات و حدس و گمان ها در صدر قرار دارند. اگر دارایی های ریسک کاهش یابد، به مبارزه با تورم فدرال رزرو کمک می کند. بیت کوین با تبدیل شدن به یک دارایی ذخیره جهانی، ممکن است ذینفع اصلی در آن سناریو باشد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *