اخبار ارز دیجیتال

جیم کرامر: رمزارزها نباید به عنوان یک سرمایه گذاری امن درنظر گرفته شوند.

جیم کرامر (Jim Cramer) مجری مشهور شبکه سی ان بی سی ، طی مصاحبه اخیر، دیدگاه فعلی خود را در زمینه رمزارزها به اشتراک گذاشته است و مدعی شد که مردم اگر متوجه خطرات در رابطه با رمزارزها باشند ، می توانند در این عرصه آزادانه سرمایه گذاری کنند.

تحلیلگر معروف بازار سهام همچنین عنوان کرد: “این دارایی ها مانند سهام کوکاکولا ویا اپل نیستند.”

آقای کرامر ادعا می کند که رمزارزها باید تنها بخش کوچکی از سبد سرمایه گذاری افزاد را شکل بدهند. بر اساس بیانیه آقای کرامر ، اختصاص بیش از 5 درصد سید سرمایه گذاری به رمزارزها توصیه نمی شود. آقای کرامر همچنین عمل قرض گرفتن پول برای سرمایه گذاری در بازار رمزارزها را مورد انتقاد قرار داد.

مجری برنامه تلویزیونی مد مانی (Mad Money)، بیت‌کوین و اتریوم را «متعارف ترین» رمزارز در این عرصه می داند.

بر اساس گزارش پیشین U.Today ، آقای کرامر بارها رمزارز دوج کوین را مورد انتقاد قرار داده است. این تحلیلگر مشهور بازار پس از خریداری اتریوم ، همچنان آنرا هولد می کند.

با وجود اینکه رمزارزها در سال 2021 به بحث رایج سرمایه گذاران تبدیل شدند ، اما آقای کرامر همچنان معتقد است که می توان ثروت های جدیدی در این عرصه به دست آورد.

بیت کوین و اتریوم نسبت به رکوردهای قیمتی خود که در ماه نوامبر(آبان-آذر) به ثبت رسید ، به ترتیب 56.22% و 63.20% کاهش یافته اند.

آقای کرامر در گذشته یکی از منتقدان بیت کوین بود، اما در سال 2020 دیدگاه خود را تغییر داد و برای نخستین بار از این رمزارز خریداری کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *