اخبار ارز دیجیتال

جاستین سان: ترون برای جلوگیری از تکرار تجربه “ترا” هر کاری خواهد کرد!

به گزارش بلومبرگ، جاستین سان، بنیانگذار ترون به تازگی گفته است برای جلوگری از وقوع فاجعه ای همانند آنچه برای ترا رخ داد، اصلاحاتی در استیبل کوین USDD اعمال خواهد شد. وی اعتراف کرده است که سقوط سنگین شبکه ترا (Terra) باعث سرعت بخشیدن به روند از پیش برنامه ریزی شده ارتقای این شبکه شده است.

سان معتقد است افزایش پشتوانه یک استیبل کوین الگوریتمی باعث افزایش اعتماد سرمایه گذاران می شود. گفتنی است که ذخایر تتر، که با نسبت وثیقه حداقل 130 درصد حفظ خواهد شد، اکنون 1.37 میلیارد دلار دارایی دیجیتال را شامل می شود. به علاوه، بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinGecko، مجموع عرضه استیبل کوین در حال حاضر 667 میلیون دلار است.

لازم به ذکراست که پس از فروپاشی اکوسیستم 60 میلیارد دلاری ترا در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، ترون به عنوان سومین بلاکچین بزرگ در فضای مالی غیرمتمرکز پس از زنجیره اتریوم و BNB، ظاهر شد. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم DefiLlama، کل ارزش قفل شده (TVL) این شبکه اکنون به بیش از 6 میلیارد دلار می رسد.

احیای اکوسیستم ترون به نفع قیمت ترون بوده و باعث شده است این ارز بار دیگر به جمع 10 ارز برتر بازار وارد شود. البته TRON هنوز 64.72 درصد با رکورد قبلی خود یعنی 0.231673 دلار سال 2018 فاصله دارد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *