اخبار ارز دیجیتال

تنها 394 میلیون توکن شیبا در این هفته سوزانده شده است.

پورتال Shibburn که تعداد SHIBهای سوانده شده را گزارش می‌دهد، بار دیگر از سوزاندن ۳۰/۴۳ میلیون SHIB در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. معمولاً هواداران خوش بین شیبا اینو از چنین اخباری با خوشحالی استقبال می‌کنند، زیرا سوزاندن میلیون‌ها SHIB به منظور کاهش تعداد توکن‌های در گردش، موجب افزایش قیمت SHIB می‌شود.

با این وجود، مقادیر توکن سوزی شش رقمی در مورد شیبا اینو دیگر کار نمی‌کند، زیرا ۳۰ میلیون SHIB تنها برابر با ۳۷۰ دلار است که در حقیقت ۰/۰۰۰۵ درصد از سرمایه این پروژه محسوب می‌شود. علاوه بر این، اگر به آمار توکن سوزی SHIB در پنج روز گذشته نگاه کنید، مشخص می‌شود که در این مدت ۳۹۴ میلیون SHIB سوزانده شده است که حتی از ۵۰۰۰ دلار هم فراتر نمی‌رود.

شیبا واقعا به چه چیزی نیاز دارد؟

واقعاً وضعیت بسیار عجیبی است. از یک طرف، ارزش SHIB در سطح پایینی قرار دارد و منطقی‌تر است که ۵۵۰ تریلیون SHIB در گردش را بسوزانیم. در عین حال، اگر بازار کریپتو دوباره رونق بگیرد، سوزاندن مقدار زیادی SHIB برای آنها بسیار گران‌ تمام خواهد شد.

همچنین با این واقعیت روبرو هستیم که ۱۰ درصد از عرضه SHIB در کیف پول ۲۰۰۰ هولدر بزرگ اتریوم متمرکز شده است. شاید نهنگ‌های اتریوم علاقه‌ای به سوزاندن SHIB خود نداشته باشند و امیدوارند که هولدرهای کوچکتر این کار را برای آنها انجام دهند. همچنین ممکن است شیبا اینو اصلاً نیازی به توکن سوزی گسترده نداشته باشد و همین مقدار هم برای ارائه صدها تریلیون توکن کافی باشد، اما پس از آن نباید انتظار هیچ افزایش قیمت خاصی را از‌ آن داشته باشیم.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *