اخبار ارزدیجیتال

بیت کوین مرز 55000 دلار را رد کرد

آخرین بروزرسانی:23 اسفند 1399

بیت کوین با عبور از مرز 55000 دلار، به بالاترین سطح خود در 17 روز گذشته رسید.

بیت کوین مرز 55000 دلار را رد کرد

به گزارش سایت طلا،بیت کوین درست پس از ساعت هشت شب، به بالاترین سطح 17 روزه خود رسید و به مرز 55719 دلار رسید. بالاترین قیمت تمام شده بیت کوین در تاریخ 21 فوریه بود که به 58000 دلار سقوط کرده بود.

طلا با قدرت باز شد و سپس پایین آمد. معاملات آتی طلای آوریل پس از رسیدن به پایین­ترین سطح 10 ماهه در روز دوشنبه، روز خود را با قیمت 1.714 دلار آغاز کرد اما پس از آن دست از کار کشید. آخرین معامله 1.709 دلار بود.

یکی از تحلیل گران طلای بین المللی گفت، طلا تحت فشار است.

سودهای اخیر اوراق قرضه و اسکناس­هایی با درآمد ثابت ایالات متحده در صورت همراهی با دلار قوی تر، رشد بازارهای سهام ایالات متحده و در آخر، سودهای شدید در بیت کوین، باعث ایجاد تغییر در بازار نسبت به طلا و وسایل نقلیه سرمایه گذاری فوق­الذکر شده است. همچنین یکی از تحلیلگران اقتصادی افزود، طلا تحت فشار خواهد ماند.

همچنین جیم ویکوف خاطرنشان کرد: شاخص­های سهام ایالات متحده در ظهر به شدت در حال افزایش هستند، در حالی که بازده اوراق قرضه در حال عقب نشینی است، که حداقل به طور موقت اشتهای معامله گر و سرمایه گذار را به طور موقت افزایش داده است. بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری ایالات متحده امروز 1.54 درصد بوده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *