اخبار ارز دیجیتال

قطر میزبان اولین تورنمنت بازی متاورسی فیفا است.

قطر میزبان اولین تورنمنت بازی‌های متاورس فیفا در خاورمیانه است تا به طرفداران در سراسر جهان اجازه دهد تا بهترین بازیکنان فیفا را برای رقابت جام قهرمانی EA Sports FIFA 22 ببینند.

این مسابقه در سالن ورزشی Aspire Ladies در دوحه برگزار می شود و 16 بازیکن برای جوایز مختلف مبارزه می کنند. از 16 بازیکن، 12 نفر برترین بازیکنان EA Sports FIFA 22 و چهار بازیکن از منطقه MENA هستند. چهار بازیکن MENA در مسابقات مقدماتی آنلاین شرکت کردند و این فرصت را پیدا کردند که احساس رقابت با حرفه ای ها را تجربه کنند.

پلتفرم ورزشی Ooredoo Nation – Gamers’ Land این مسابقه را برگزار کرد. برنده 25000 دلار و نفر اول 15000 دلار دریافت خواهند کرد. از سوی دیگر، نفر سوم و چهارمین بازیکن برتر هر کدام 5000 دلار دریافت خواهند کرد.

ناصر بن حمد بن ناصر آل ثانی، مدیر ارشد بازرگانی Ooredoo، در مورد این توسعه آینده‌نگرانه اظهار داشت که این شرکت مفتخر و هیجان‌زده است که وارد وب 3 شود. به گفته وی، این حرکت با تعهد استراتژیک Ooredoo برای سرمایه گذاری در نوآوری همسو است.

مفهوم متاورس به گونه ای وارد عمل میشود که بینندگان فرصت های متعددی برای تعامل با یکدیگر و بازیکنان در طول مسابقات خواهند داشت.

علاوه بر این، Ooredoo Nation – Gamers’ Land به بینندگان توکن‌های غیرقابل تعویض رایگان (NFT)، قابل بازخرید با کالا، و فرصت‌هایی برای ملاقات با بازیکنان و تأثیرگذاران ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، آنها می توانند NFT ها را به عنوان سرمایه گذاری نگه دارند.

طرفدارانی که مایل به تماشای جام قهرمانی EA Sports FIFA 22 هستند می توانند به وب سایت این مسابقات مراجعه کنند. از طرف دیگر، آنها می توانند مسابقات را در هر زمان در YouTube تماشا کنند.

متاورس به گام بعدی صنعت Esports تبدیل می شود
دنیای ورزش‌ها به وارد شدن به متاورس ادامه می‌دهد. در اوایل این ماه، فدراسیون جهانی ورزش‌های ورزشی یک شورای متاورس را برای شکل‌دهی ابتکارات توسعه متاورس ملموس برای جامعه جهانی ورزش‌های الکترونیکی تشکیل داد.

در آن زمان، این سازمان که متشکل از کارشناسان بلاک چین، توسعه دهندگان NFT و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی است، گفت:

ما شورای GEF Metaverse را برای پرورش ایده‌ها، صدا و شکل‌دهی به واقعیت فراجهانی خود تأسیس کرده‌ایم. و برای دسترسی به فرصت های بی حد و حصر برای کل #جامعه متصل به جهان ما.”

هوگو فیلیون، مدیر عامل شبکه Flare و رئیس شورا، در توضیح اینکه چرا شورا مشتاق پذیرش متاورس است، گفت که Esports پتانسیل بی‌پایان و فرصت‌های متعددی را برای برنامه‌های بلاک چین ارائه می‌دهد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *