اخبار ارز دیجیتال

براساس مدل انباشت به جریان اصلاح شده توسط تحلیلگر Fidelity، بیت کوین ممکن است به 144،000 دلار برسد.

جورین تایمر (Jurrien Timmer) مدیر Global Macro در Fidelity دیدگاه خود را در مورد مدل معروف انباشت به جریان که به طور گسترده توسط سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود، به اشتراک گذاشت. این مدل یکی از رایج ترین ابزارهای مورد استفاده برای تعیین سطوح بالا یا پایین بعدی یک دارایی است. اما تایمر دیدگاه خاص خود را در مورد آن دارد و راه بهتری را برای نزدیک شدن به داده‌های موجودی و میزان پذیرش پیشنهاد کرده است.

کمبود به عنوان یک محرک قیمت
مشکل اصلی این تحلیلگر با مدل فعلی S2F این بود که کمبود به تنهایی نمی‌تواند قیمت را افزایش دهد. اگر یک دارایی مورد استفاده قرار نگیرد، استفاده نشود یا کاربردی نداشته باشد، از کمبود به تنهایی نمی توان برای افزایش ارزش آن استفاده کرد.

FURqMwbXsAAihi8 - براساس مدل انباشت به جریان اصلاح شده توسط تحلیلگر Fidelity، بیت کوین ممکن است به 144،000 دلار برسد

به همین دلیل، تایمر یک مدل منحنی S ساخت که از منحنی پذیرش تلفن همراه تقلید می‌کند. این منحنی باید به تعیین نرخ پذیرش آینده بیت کوین و رشد کلی شبکه کمک کند.

تایمر محدودیت های عرضه را که در حال حاضر در بیت کوین وجود دارد در نظر گرفت و آنها را در نمودار اضافه کرد. پیش بینی عرضه به تعیین دقیق رشد و سرعت پذیرش بیت کوین کمک می‌کند.

طبق سه مدل مختلف، قیمت بیت کوین به احتمال زیاد تا ۶۳،۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. در بهترین سناریوی ممکن، شاهد افزایش قیمت بیت کوین به ۱۴۴،۰۰۰ دلار خواهیم بود. در این صورت، حرکت بیت کوین تقریباً یک کپی دقیق از مدل عرضه و تقاضای تلفن همراه خواهد بود.

در زمان انتشار این مقاله، بیت کوین با قیمت ۳۰،۳۴۵ دلار معامله می‌شود که بیش از نیمی از ارزش خود را از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود در نوامبر (آبان ۱۴۰۰) از دست داده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *