اخبار ارز دیجیتال

ترون دائو 300 میلیون دلار USDC دیگر به استخر ذخایر USDD تزریق کرد.

به گزارش وبسایت خبری یو-تودی، TronDAO برای حمایت از استیبل کوین جدید خود، USDD، به تزریق نقدینگی در استخر ذخیره این ارز ادامه می دهد. به نظر می رسد نرخ وثیقه این ارز از زمان عرضه تاکنون، تقریباً 60 درصد افزایش یافته است.

طبق اعلام رسمی TronDAO در حساب توییتری خود، در اقدامی تازه، در مجموع 300 میلیون دلار معادل ارز USDC به استخر ذخایر آن اضافه کرده است. پس از این انتقال، نرخ وثیقه یا به بیان دیگر، نسبت بین ارزش نقدینگی موجود یک استیبل کوین و ذخایر آن، از نقطه عطف 300 درصد عبور کرد.

پس از راه اندازی استیبل کوین USDD در 5 ژوئن 2022 (15 خرداد)، سازندگان آن ادعا کردند که این استیبل کوین با نرخ وثیقه 200٪ فعال شده است ولی اسناد آن حداقل نرخ وثیقه 130٪ را تضمین می کند.

علاوه بر این، علیرغم دیپگ شدن USDD، سود سالیانه (APY) جفت ارز USDD/USDT در پروتکل Sun.io تقریبا به 50 درصد رسید. این حدوداً 150٪ بیشتر از رقمی است که Anchor Protocol قبل از فروپاشی ارائه می کرد.

با این حال، تزریق شتابان نقدینگی هنوز نتوانسته است پیوند USDD به قیمت دلار آمریکا را به حالت اولیه آن بازگرداند ولی طی دو روز گذشته قیمت این دارایی از 0.95 دلار به 0.977 دلار افزایش یافته است.

باید یادآور شد که استیبل کوین USDD روز 13 ژوئن (23 خرداد)، یعنی تنها هشت روز پس از انتشار روی شبکه اصلی، قطع شد. از آن پس، توسعه دهندگان برای حمایت از USDD، برنامه گسترده ای از بازخرید و تزریق نقدینگی را راه اندازی کرده اند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *